1403/06/30 12:07


410
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:46
گفتگوی با تجمع کنندگان مقابل استانداری خوزستان:
چند روزی است که از هجوم ریزگردها به آسمان خوزستان می گذرد و مساله خاک اینجا نقل مجالس شده است و هر یک از شهروندان استان به نحوی نسبت به عدم تدبیر مناسب از طرف دستگاه های اجرایی برای حل معضل ریزگردها انتقاد می کند

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  رهیاب،چند روزی است که از هجوم ریزگردها به آسمان خوزستان می گذرد و مساله خاک اینجا نقل مجالس شده است و هر یک از شهروندان استان به نحوی نسبت به عدم تدبیر مناسب از طرف دستگاه های اجرایی برای حل معضل ریزگردها انتقاد می کند برخی با ساخت لطیفه و شعر و عده ای هم با عکس و کاریکاتور، که شاید دولتمردان محترم برای حل این معضل قدری به تحرک افتند.


صبح امروز نیز پس از ابری شدن آسمان اهواز و امیدواری مردم ،ناگهان مثل روزهای قبل همه چیز تیره و تار شد و باز مهمان ناخوانده همیشگی که دیگر میزبان شده است بر سرو روی مردم استان نشست.

اطلاع رسانی دیر هنگام جهت تعطیلی مدارس که موجب تهدید سلامتی کودکان می شود و عدم توجه ویژه دولتمردان به این معضل بزرگ در استان خوزستان طی روزهای گذشته موجب شد تعدادی از مردم اهواز جهت اعلام نارضایتی از عملکرد دستگاه های اجرایی در مقابل استانداری خوزستان تجمع کنند.

پس از آغاز تجمع صورت گرفته که بیش از 100 نفر از مردم اهواز در آن حضور داشتند و اعلام مطالبات به حق مردم در خصوص توجه جدی تر مدیران اجرایی استان و کشور که بدون هیچگونه تنش یا اظهارنظر سوئی صورت گرفت برخی رسانه های فرصت طلب تلاش کردند که با توجه به نزدیکی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از هوای خاکی پرنده شکار کنند و با انتشار مطالبی به این موضوع دامن بزنند.

به همین جهت خبرنگار رهیاب که در جمع معترضین به عملکرد مسئولین در خصوص گردو خاک مقابل استانداری حضور داشت از تجمع کنندگان در این رابطه پرسید که پاسخ برخی شهروندان اهوازی را در زیر می خوانید:

حامد شمخانی جوان 32 ساله ای که در جمع تجمع کنندگان بود گفت: این تجمع اعتراضی ما به وضعیت گردو خاک هیچ ربطی به حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن ندارد و ما قطعا در راهپیمایی فردا حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد:اعتراض ما به وضعیت هوایی است که شما می بینید این خاک واقعا مردم را آزار داده است ما در خانه خود هم دیگر امنیت نداریم ما دنبال راهکاریم، آمده ایم تا نتیجه ای بگیریم ما دنبال اغتشاش نیستیم.


مهدی حمادی جوان 24 ساله ای که دانشجو بود در این خصوص به رهیاب گفت:اتفاقا این مردم بیشتر و پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد این تجمع در اعتراض به مدیریتی است که حتی نفس کشیدن را هم با مشکل روبرو کرده است.

محمد (ق) یکی دیگر از معترضین به عملکرد مسئولین تاکید کرد:این تجمع ربطی به راهپیمایی فردا ندارد اعتراض امروز ما به گردوخاکی است که زندگی ما را تحت الشعاع قرار داده است.

وی ادامه داد:فردا همه ما مثل گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور داریم فردا با حضور در راهیمایی 22 بهمن ثابت خواهیم کرد انقلابمان را دوست داریم و تا آخر پای آن هستیم.