1403/06/30 13:07


424
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
هفته بیست و یکم لیگ برتر
تراکتورسازی با کسب دومین پیروزی متوالی خارج از خانه دوباره به جمع مدعیان لیگ بازگشت.

به گزارش آسماری نیوز  در ادامه رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و یکم نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتورسازی بود این دیدار که از راس ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شد در پایان تیم میهمان با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید .

داور: محسن ترکی، کمک ها: مهدی الوندی، اسد انتظاری

ترکیب نفت:

گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، حمزه حدادی (82 بهمن مالکی)، کیوان امرایی (72 مالکی)، سعید سالارزاده، میلاد زنیدپور (88 پاشنکو)، رضا درویشی، فرزاد محمدی، جهانبخش چراغی، لوئیس کارلوس دوسانتوس، روسلان ملازدینوف

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان (63 فرید بهزادی کریمی)، شاهین ثاقبی (74 احمدزاده)، لوسیانو ادینیو، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، میرهانی هاشمی، فردین عابدینی

نفت بازی را هجومی اغاز کرد طوری که در همان دقیقه اول کارلوس با شوت خود دروازه حریف را تحدید کرد . در ادامه حملات نفت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 10 با فرار زیبای رضا درویشی از سمت راست  و در محوطه جریمه فرید عابدینی را وادار به خطا روی خود کرد که حمید بوحمدان توانست اولین گل بازی را به از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند .

نفتی ها که در نیمه اول بیشتر روی دروازه تراکتور خیمه زده بودند در دقایق 25 و 35 و 38 سه موقعیت خوب را روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی با واکنش حامد لک روبر شدند .

در دقیقه 32 با حرکت نریمان جهان و با شوت مستقیم توانست نتیجه را به تساوی بکشاند .

در نیمه دوم نفتی ها می توانستند باز هم گل برتری را به ثمر برسانند اما بخت با آنها یار نبود و در حساسترین صحنه نیمه دوم با حرکت فرزاد محمدی پاس به وحید بوحمدان رسید که شوت وی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا همچنان بازی مساوی دنبال شود .

سپس در دقیقه 83 ادینیو بلاخره از تجربه خود استفاده کرد و توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا تراکتور بازی باخته را با برد عوض کند ، تا نفت مسجدسلیمان سه امتیاز حساس را از دست دهد تا با یک بازی بیشتر نسبت به رقبا همچنان در مکان سیزدهم قرار دارد .