1403/06/30 13:52


427
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا:
باقری: پیش بینی می شود تا روز یکشنبه شاهد بارش سنگین برف در این جاده باشیم لذا رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند حتما زنجیر چرخ ,مواد غذایی و لباس گرم همراه خود داشته باشند.

 به  گزارش آسماری نیوز شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : مه غلیظ و بارش شدید باران  همراه با  تگرگ در محور مسجدسلیمان-شهرکرد شعاع دید افقی در این مسیر را به کمتر از دو متر کاهش داده است و هم اکنون عبور و مرور  از این مسیر بین استانی به سختی انجام می شود.

 

وی افزود :  امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف توسط امدادگران جمعیت هلال احمر اندیکا در حال انجام است و طی چند روز اخیر به خودروهای گرفتار در برف امداد رسانی شده و  120نفر هم در کمپ اسکان هلال احمر اندیکا در منطقه تاراز اسکان داده شدند.

دبیر ستاد بحران شهرستان اندیکا از نجات جان یک دختر بچه در روستای کموفه خبر داد و افزود : بارش شدید باران موجب تخریب یک خانه و زیر آوار ماندن  یک دختر  بچه در این روستا شد که با کمک امداد گران هلال احمر پس از انجام  عملیات آوار برداری  این دختر بچه به مرکز درمانی منتقل شد.

باقری تاکید کرد : پیش بینی می شود تا روز یکشنبه شاهد بارش سنگین برف در این محور باشیم لذا رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند حتما زنجیر چرخ ,مواد غذایی و لباس گرم همراه خود داشته باشند.