1403/06/30 11:57


430
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
عیدانه ورزشی نفت به مسجدسلیمانی ها
تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان با اقتدار بر سکوی قهرمان لیگ قهرمانی استان خوزستان ایستاد .

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مسابقات قهرمانی لیگ وزنه برداری استان خوزستان در یک رقابت نفس گیر و فشرده با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان خاتمه یافت .

در این مسابقات که ظهر دیروز و در سالن وزنه برداری نفت مسجدسلیمان برگزار شد ، تیم های نفت مسجدسلیمان ، مناطق نفتخیز جنوب و هیأت وزنه برداری ایذه به ترتیب با 209 ، 202 و 187 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند .

هفته سوم و مرحله ی نهایی این مسابقات در 8 وزن 50 ، 56 ، 62 ، 69 ، 77 ، 85 ، 94 و 94+ کیلوگرم و با حضور تیم های نفت مسجدسلیمان مناطق نفتخیز جنوب هیأت وزنه برداری ایذه هیأت وزنه برداری رامهرمز هیأت وزنه برداری دزفول هیأت وزنه برداری لالی پالایش و پخش آبادان   آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز برگزار شد .

تیم نفت در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی شد که در 2 مرحله ی پیشین با از دست دادن امتیازات کار خود را برای دست یابی به قهرمانی خیلی سخت می دید اما با درایت مربیان و کادر فنی اش و همت پولاد مردانش توانست ضمن جبران امتیازات از دست رفته از رقبای سرسخت خود پیشی گرفته و قهرمانی را از آن خود نماید .

اسامی تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان عبارت است از :

علی صالحی پور ابوالفضل مطلق رضا نامداریبنیامین حیدری رحمان اورامهدانوشبهداروند ایمان کاتب زاده آروین محمدی

مربیان : آیت اورامه  افشین صالحی پور

سرپرست : مهران مطلق

مدیر فنی : بهمن مطلق