1403/06/30 12:08


432
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
هافبک نفت مسجدسلیمان:
حسین مالکی : اوضاع مالی افتضاح است. 5 ماه است که هیچ دریافتی ای نداشته ایم.واقعا تیم ما در حال حاضر در حد محلات اداره می شود.خلی از بچه ها واقعا پول تو جیبی ندارند.

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از "ورزش سه"، حسین مالکی در مورد باخت به تراکتور گفت: به نظر من هر دو تیم فوتبالی زیبا و هجومی بازی کردند ولی در مجموع ما بهتر بودیم ولی تراکتور بهتر از موقعیت های خود استفاده کرد و ما را شکست داد. در این بازی به فوتبال کشور نشان دادیم که فقط ام آی اسی ها فوتبال بازی نمی کنند. البته ما در این شرایط باید به فکر نتیجه گرفتن باشیم چون آخر فصل به فوتبال زیبا نتیجه نمی دهند. انشاالله بازی های بعدی جبران کنیم.

 

وی در مورد  شرایط مالی نفت ادامه داد: اوضاع مالی افتضاح است. 5 ماه است که هیچ دریافتی ای نداشته ایم.واقعا تیم ما در حال حاضر در حد محلات اداره می شود.خلی از بچه ها واقعا پول تو جیبی ندارند.

 

وقتی از این بازیکن سوال شد  که می توانند در لیگ بمانند یا خیر پاسخ داد: ما به امید زنده هستیم و باید بجنگیم چون امتیاز دادنی نیست  و گرفتنی است. باید تلاشمان را دوبرابر کنیم و بتوانیم سهمیه خوزستان را در لیگ برتر نگه داریم.

 

مالکی در پایان افزود: جا دارد از تماشاگرانمان تشکر کنم که 21 هفته ما را تنها نگذاشتند و همیشه کنارمان بودند واقعا حق مردم مسجد سلیمان شهری که از هر نظر مورد کم لطفی قرار گرفته این نیست که تنها دلخوشیشان را بگیریم. امیدوارم با تلاش بچه ها تیم را در لیگ نکه داریم.