1403/06/30 13:18


435
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
واکنش مسئولین اندیکا به وضعیت جزیره سد شهید عباسپور:
صبح دیروز و در جلسه شورای اداری شهرستان اندیکا،مسئولین شهرستان اندیکا نسبت به اتفاقات جزیره سد شهید عباسپور واکنش نشان دادند.

 به گزارش آسماری نیوز  به نقل از اندیکانیوز،امام جمعه شهرستان اندیکا در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گلایه از وضعیت رفت و آمد در جزیره پشت سد شهید عباسپور اظهار داشت:جزیره پشت سد مربوط به خارج از کشور نیست و جزئی از خاک جمهوری اسلامی است و بسیاری از رفت و آمدهای امروز در این منطقه شایسته نیست.


وی در ادامه افزود:رفت و آمد زنان با لباس های نامناسب در این جزیره به هیچوجه زیبنده نیست و مسئولین این مجموعه باید برای این وضعیت تدابیری بیاندیشند.

فرماندار شهرستان اندیکا نیز در واکنش به وضعیت رفت و آمد در جزیره پشت سد شهید عباسپور اظهار داشت:درست است که این جزیره،مربوط به از ما بهتران است ولی باید مسئولین آن برای حضور مسافران شهرستانی به این منطقه،مقررات لازم را گوشزد کنند و از رفتارهای خلاف عرف به شدت پرهیز شود.

گفتنی است جزیره پشت سد شهید عباسپور،یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان خوزستان میباشد که توسط شرکت ساب(سازمان آب و برق خوزستان) مدیریت میشود و هزینه اسکان برای هر شب در هر یک از این ویلاهای آن به چند صد هزار تومان میرسد.