1403/06/30 12:01


437
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:47
کاپیتان نفت مسجدسلیمان:
حمید بوحمدان: اگر شرایط به همین صورت باشد و مطالباتمان پرداخت نشود علاوه بر تعطیلی تمرین, بازیکنان برای مسابقه هم به میدان نخواهند رفت و بازی نمی کنند.

 به گزارش آسماری نیوز تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در آستانه دیدار با استقلال تهران بدلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان به تعطیلی کشانده شد.

حمید بوحمدان کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : 5 ماه است که بازیکنان هیچ گونه دریافتی نداشتند و فقط قول و عده به ما می دهند و به همین دلیل بازیکنان تصمیم گرفتند برخلاف میل باطنی شان  تمرین را تعطیل کنند.

وی افزود : تا امروز فقط 30درصد از قرادادمان به ما پرداخت شده و شرایطمان برای ادامه لیگ خیلی سخت است.

بوحمدان تاکید کرد : اگر شرایط به همین صورت باشد و مطالباتمان پرداخت نشود علاوه بر تعطیلی تمرین بازیکنان برای مسابقه هم به میدان نخواهند رفت و بازی  نمی کنند.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان ادامه داد : مسئولینی که باید مشکل مالی باشگاه را برطرف کنند بیشتر به فکر تیم  باشند تا اوضاع از این وضع موجود بدتر نشود.

وی با اشاره به زحمات مدیرعامل باشگاه افزود : آقای رضائیان زحمت خودش را کشیده  اما  دو ماه است که به مدیرعامل باشگاه هم فقط وعده می دهند و هیچ کدام از این وعده ها هم تاکنون عملی نشده .