1403/06/30 12:06


446
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان:
غلامعلی قاسمی: تنها چشم و چراغ جوانان این شهر همین تیم است . تماشاگران نفت مسجدسلیمان که روی پشت بام خانه های بیرون از استادیوم بازی را تماشا می کنند از تماشاگران و هواداران نفت تهران بیشتر است .

  به گزارش آسماری نیوز غلامعلی قاسمی رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: با آمدن تیم نفت به لیگ برتر انتطار داشتیم مشکلات جوانان مسجدسلیمان  کم شود اما متاسفانه  این مشکلات بیشتر شده است.

وی افزود :  اگر ما مبلغ قرارداد بازیکنان تیم نفت را با دیگر تیم های حاظر در لیگ برتر مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که  کل قرار داد بازیکنان و کادر فنی تیم نفت با دو بازیکن تیم پیکان برابری می کند.

قاسمی ادامه داد : کل بودجه ای که تا امروز به تیم نفت تزریق شده یک میلیارد و 300میلیون تومان بوده که یک میلیاردش توسط استاندار خوزستان از شرکت اروند پرداخت شده  و 300میلیون هم توسط شرکت تاسیسات دریایی به عنوان اسپانسربه تیم نفت پرداخت شده است .

 

رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان تصریح کرد : بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان تا امروز کمتر از 30درصد از قرارداد شان را دریافت کرده اند  و15درصد هم از قرارداد سرپرست و کادر فنی پرداخت شده  و سرمربی و کادر پزشکی  هم تا  تاکنون ریالی دریافت نکرده اند.

 

 وی با اشاره به اعتصاب بازیکنان تیم نفت اضافه کرد : در حال حاظر فقط بازیکنان خارجی تیم نفت  در خوابگاه تیم  حضور دارند و دیگر بازیکنان پس از اعتصاب از مسجدسلیمان خارج شده اند.

 

وی در رابطه با بودجه 10میلیاردی که به تیم نفت اختصاص داده شد افزود : این بودجه پس از تایید در شورای ورزش وزارت نفت برای تایید به وزیر نفت ارسال شد که متاسفانه وزیر محترم نفت در جواب این نامه نوشتند که یک راهکار قانونی پیدا کنید و پرداخت کنید.

 

قاسمی تاکید کرد : وزارت نفت از یک سو در پاسخ به  نامه نفت مسجدسلیمان از راهکار قانونی اسم می برد  و از طرف دیگر در رختکن نفت تهران 15درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنند و تا امروز بازیکنان  تیم نفت تهران 90درصد قراردادشان را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد : نفت تهران با  نفت مسجدسلیمانی که این همه عقبه و پیشینه فوتبالی دارد و بازیکنان مطرحی همچون صفر ایرانپاک , کریم بوستانی ,ایرج سلیمانی در فوتبال کشور داشته چه فرقی می کند؟

 

 رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : تنها چشم و چراغ جوانان  این شهر  همین تیم است . تماشاگران نفت مسجدسلیمان که  از روی پشت بام خانه های بیرون استادیوم بازی را تماشا می کنند  از تماشاگران و هواداران تیم نفت تهران بیشتر است  .