1403/06/30 14:00


455
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
چهاردهمین دوره مسابقات گلف
معتبرترین تورنمنت گلف کشور با حضور تیم های مطرح و نامدار کشور در مسجدسلیمان ، زادگاه این ورزش مفرح آغاز می شود .

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، چهاردهمین دوره مسابقات گلف یادواره گلف باز شهیر کشورمان مرحوم شهباز حسین پور 5 شنبه این هفته در مسجدسلیمان برگزار می شود .

این مسابقات به مدت 2 روز طی روزهای 14 و 15 اسفند در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان ، نخستین باشگاه گلف کشور و خاورمیانه و با حضور تیم های مطرح کشور  برگزار می شود.

در این مسابقات 14 تیم شامل  نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز هر کدام با دو تیم الف و ب ، پرسپولیس ، آزادگان ، تاراز مسجدسلیمان - سورتمه اهواز - هیأت گلف اصفهان - هیأت گلف تهران هیأت گلف هندیجان - هیأت گلف  تبریز - هیأت گلف  قم - هیأت گلف آبادان - حضور خواهند داشت .

در 13 دوره ی پیشین این تورنمنت که معتبرترین تورنمنت گلف کشور محسوب می شود، تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه ای درخشان در لیگ برتر دارد و قدرت بلامنازع این ورزش محسوب می شود و از بازیکنان ملی پوش و مربی کاربلدی بهره می برد توانسته است 11 دوره عنوان قهرمانی ، یک دوره نایب قهرمانی و یک دوره مقام سومی مسابقات را از آن خود نماید . 

 

مراسم اهدای کاپ قهرمانی این مسابقات ، بعد از ظهر روز جمعه 15 اسفند با حضور بهمن حسین پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری و و عضو هیأت رییسه فدراسیون گلف و سفیر پیشین ایران در ترکیه ، یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف و سایر مسئولین محلی در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان برگزار می شود .