1403/06/30 13:58


458
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
سرمربی نفتون:
احسان قاضی : شرایط رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، آنها در نیم فصل اول با شرف و مردانگی ثابت کردند با کمترین امکانات به فکر تیم هستند که جای بسی خوشحالی است.

 به گزارش آسماری نیوز احسان قاضی سرمربی تیم فوتبال  نفتون مسجدسلیمان پس از شکست تیمش در مقابل   آرمان کارا شیراز گفت : بازی خوبی را شاهد بودیم و آرمان کارا یکی از تیمهای قوی گروه می باشد و جدول هم گواه صحبت بنده می باشد ما پس از دریافت گل در نیمه اول به امید بازگشت به بازی در نیمه دوم و حتی پیروزی وارد زمین شدیم ولی متاسفانه پس از اخراج یکی از بازیکنانم در اوایل نیمه دوم تمام معادلات ما به هم ریخت و این شکست را پذیرا شدیم.

 

وی افزود : هرفرد یا رسانه‌ای ما را نقد کند بدون تعارف به دیده منت می‌پذیرم، اما به هواداران نفتون و علاقه‌مندان به فوتبال مسجد سلیمان می‌گویم انتظارات را بیهوده از تیم ما بالا نبرید، توقع منطقی باید داشته باشیم، به اندازه کافی مشکلات ما مشخص شده تا جایی که توان خیلی از مسائل مهم تیمداری از عهده باشگاه خارج است.

قاضی تصریح کرد: شرایط رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، آنها در نیم فصل اول با شرف و مردانگی ثابت کردند با کمترین امکانات به فکر تیم هستند که جای بسی خوشحالی است.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم تیم ما در لیگ سه بماند شاهکار کرده و مطمئن باشید تمام تلاشمان را در این راه خواهیم کرد.