1403/06/30 14:07


466
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
مکوندی:مقابل استقلال غفلت کردیم و مهاجم این تیم هم نهایت استفاده را برد.

 به گزارش آسماری نیوز بهروز مکوندی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی خوبی ارایه کردیم با توجه به اینکه از دو هفته تعطیلی لیگ یک هفته را از دست دادیم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما در دو بازی اخیر نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و وقتی مقابل تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنیم نباید غفلت کنیم.

 

یکبار غفلت کردیم و مهاجمان استقلال استفاده کردند و این تیم پیروز شد و به قلعه نویی ومجموعه استقلال تبریک می‌گویم و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم.

 

بهروز مکوندی در مورد اینکه مستحق باخت بودید یا نه، گفت: امتیاز به تیمی می‌دهند که گل بزند همه در پایان بازی به من می‌گفتند تیم‌تان خوب بازی کرد ولی ما در انتهای جدول هستیم و تیمی که گل بزند و پیروز شود موفق است و درست است که خوب بازی کردیم و در همه زمینه‌ها خوب بودیم اما در به ثمر رسیدن گل موفق نبودیم و امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم نقیصه را برطرف کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه چرا سر بازیکن تیم‌تان فریاد زدید و اعتراض کردید و خودتان را می‌زدید، گفت: مثل همه مربیان تحت فشار بودم و تلاش می‌کردم به بازیکنان نیرو بدهم که بیشتر حمله کنند و بعضی وقت‌ها بازیکنان اشتباه می‌کنند به من فشار می‌آید و مجبورم رفتاری انجام بدهم و اگر رفتاری کردم که به کسی برخورده عذرخواهی می‌کنم.