1403/06/30 13:57


467
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری خبر داد :
معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری از برگزاری مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور از سال آینده با حضور تیم های خارجی خبر داد .

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از   روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بهمن حسین پور با اعلام این خبر و عنوان اینکه برگزاری این یادواره شیوه ی پسندیده ای جهت اکرام سایر ورزشکاران است گفت : یادواره های ورزشی ، زنده نگه داشتن سجایای اخلاقی ، ورزشی و ارزشی ورزشکاران است که برای الگو سازی آنها جهت نوجوانان و جوانان می شود استفاده کرد .

وی ورزش گلف را جزو معدود ورزش های بدون داور عنوان کرد و گفت : ذات ورزش گلف ، ایجاد و گسترش فضای اخلاق ، دوستی و رفاقت است که در سایر رشته دیده نمی شود و بدین گونه ورزش گلف نیازی به قاضی و داور ندارد و هر بازیکن خود قاضی اقداماتش است .

این دیپلمات کارکشته و سفیر سابق کشورمان در کشور ترکیه افزود : اگرچه تصور می شود گلف ورزش پولداران و سیاستمداران است ولی واقعیت این است که با سرمایه اندکی هر شخصی می تواند به انجام این بازی مهیج بپردازد .

وی خاطرنشان کرد : گلف ورزشی است که برای تمدد اعصاب و ایجاد آرامش و تفکر و اندیشه بسیار موثر است و این خصیصه تنها در ورزش گلف دیده می شود .

حسین پور افزود : امیدوارم روزی برسد که این ورزش بسیار مفید و فرح بخش میان همه اقشار فراگیر شود .

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن تقدیر از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت افزایش سطح برگزاری و کیفیت این دوره از مسابقات از پیگیری جهت برگزاری این مسابقات در سال آینده با حضور تیم های خارجی و بصورت بین المللی خبر داد و گفت با توجه به درخواست گلف بازان این شهر  تمامی تلاش خود را بکار می گیرم تا این مسابقات با حضور تیم های خارجی و بصورت بین المللی برگزار شود .