1403/06/30 14:16


470
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:48
معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری درگفتگو با آسماری :
حسین پور : خیلی سخت و غیر قابل باور است که تیم ورزشی مسجدسلیمان به عنوان شهری که اولین چاه نفت خاورمیانه در این شهر کشف شده است و بخشی از ثروت ملی ایران را تامین می کند با چنین مشکلات مالی مواجه شود.

 به گزارش آسماری نیوز بهمن حسین پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص کیفیت برگزاری چهاردهمین  دوره مسابقات گلف کشور یادواره مرحوم شهباز حسین پور گفت : خوشبختانه امسال به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کیفیت زمین گلف بی بیان  شرایط مطلوبی داشت و با تلاش شرکت نفت مسجدسلیمان تعداد زمین ها نسبت سال گذشته یک میدان افزایش یافته و به 16میدان رسیده است.

وی افزود : هرساله شاهد هستیم که این مسابقات با کیفیت بهتری برگزار می شود و تعداد تیم های شرکت کننده هم  افزایش می یابد.

 

سفیر سابق کشورمان در کشور ترکیه در مورد شرایط مالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر  اظهار داشت  : خیلی سخت و غیر قابل باور است که تیم ورزشی مسجدسلیمان به عنوان شهری که اولین چاه نفت خاورمیانه در این شهر کشف شده است و بخشی از ثروت ملی ایران را تامین می کند با چنین مشکلات مالی مواجه شود.

 

حسین پور تاکید کرد : حق این تیم بود تا وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کمک لازم را به این تیم انجام می دادند تا با این اخبار ناگوار و اعتصاب بازیکنان روبرو نشویم.

 

وی تیم نفت را افتخار مردم مسجدسلیمان دانست و ادامه داد : تیم نفت افتخار این شهر است و همه مردم افتخار می کنند که تیمی در لیگ برتر کشور دارند. امیدوارم کسانی که می توانند و  بویژه وزارت نفت کمک کنند تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند . و علاوه بر ماندن  در لیگ برتر به رتبه های بالاتر هم دست پیدا کند.

 

بهمن حسین پور خاطرنشان کرد : من زاده  مسجدسلیمان هستم و هر وقت به مسجدسلیمان سفر می کنم روحیه می گیرم . امسال هم با دیدن دوستان قدیمی بسیار خوشحال شدم که  در کنار اقوام و  همشهریانم  حضور پیدا کردم.