1403/06/30 14:04


474
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:49
پیش بازی نفت مسجدسلیمان -پرسپولیس تهران
تیم پرسپولیس تهران در سال1350 در مسجدسلیمان به مصاف تیم تاج مسجدسلیمان رفت که در آن دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب مسجدسلیمانی ها شد.

 به گزارش آسماری نیوز در هفته بیستم و سوم از لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه 21 اسفند نفت مسجدسلیمان  در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

نکته جالب توجه این دیدار آمدن تیم پرسپولیس تهران پس از 43سال به مسجدسلیمان است.

 

تیم پرسپولیس تهران در سال1350 در مسجدسلیمان  به مصاف تیم تاج مسجدسلیمان رفت که در آن دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب مسجدسلیمانی ها شد.

 

در آن دیدار بیاد ماندنی در جام باشگاه‌های ایران علی اصغر جمالی  ستاره تیم  تاج مسجدسلیمان و پیشکسوت این روزهای فوتبال مسجدسلیمان با یک شوت سهمگین دروازه تیم پرسپولیس را گشود اما بدلیل شدت ضربه جمالی  تور دروازه پرسپولیسی ها پاره شد و داور این بازی به اشتباه گل را مردود اعلام کرد.ضربه ای که شعار "جمالی یواش تور رو پاره کردی"  را برای سالها در میان تماشاگران فوتبال خلق کرد.

 

اما دروازه پرسپولیسی باز هم در مقابل شوت های پرقدرت جمالی دوام نیاورد و بار دیگر علی اصغر  جمالی  با ضربه ای پرقدرت تور دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورد  تا  پرسپولیس با تمام بزرگانی  همچون  علی پروین، حسین کلانی، همایون بهزادی، محراب شاهرخی، جعفر کاشانی و محمود خوردبین و... که همراه خود داشت مغلوب  تاج مسجدسلیمان شود.

 

پرسپولیس در این جام تمامی مسابقات خود به جز این بازی را برد و توانست قهرمان جام باشگاههای ایران در سال 1350 شود.

 

پس از تاج مسجدسلیمان که اولین باخت پرسپولیس را در مسجدسلیمان رقم زد، حالا نوبت زردپوشان نفت است که برای مغلوب کردن تیم قرمزپوش تهران همت کنند.

 

در پایان هفته بیست و دوم  لیگ برتر نفت مسجدسلیمان پس از شکست در مقابل استقلال تهران با 19امتیاز در رده پانزدهم  جدول رده بندی قرار دارد و  پرسپولیس تهران با شکست مقابل تراکتور سازی تبریز  با 26امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

 

دیدار بازگشت این دو تیم روز پنجشنبه ساعت 14/30 در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.