1403/06/30 13:53


475
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:49
اخطار سازمان برق به ادارات بدهکار
بهداروند:مدیران محترم بجای اینکه در تلاش باشند تا بودجه ای برای پرداخت بدهی برق خود بگیرند سعی می کنند با وساطت فرماندار و دیگر مسئولین شهر برق اداره خود را وصل کنند.

 به گزارش آسماری نیوز سازمان برق مسجدسلیمان اقدام به قطع انشعاب برق ادارات دولتی بدلیل عدم پرداخت  بدهی برق مصرفی کرده است.

مجید بهداروند معاون اداره برق مسجدسلیمان با تایید خبر قطع انشعاب برق چند اداره دولتی به خبرنگار ما گفت : تمام ادارات مسجدسلیمان بدهی برق دارند و این بدهی بدلیل پرداخت نشدن بهای برق مصرفی طی چند سال اخیر روی هم انباشته شده و تبدیل به مبالغ سنگین شده است .

وی افزود : چندین نوبت اخطاریه کتبی برای مدیران ادارات ارسال کردیم که نسبت به پرداخت بدهی برق خود اقدام کنند  اما هیچ ترتیب اثری به این اخطاریه ها داده نشد و ناچار به قطع انشعاب برق این ادارات هستیم.

بهداروند ادامه داد : بیشترین مبلغ بدهی مربوط به اداره آبفا  با مبلغی حدود 12میلیارد تومان است و  پس از آن  هم شهرداری با مبلغ 5میلیارد تومان بیشترین بدهی را دارند.

وی عنوان داشت : مدیران محترم بجای اینکه در تلاش باشند تا بودجه ای برای پرداخت بدهی برق خود بگیرند سعی می کنند با وساطت  فرماندار و دیگر مسئولین شهر برق اداره خود را وصل کنند.

وی تاکید کرد :مدیران محترم  اگر به تعهدشان عمل نکنند این قطعی  برق باز هم ادامه خواهد یافت  و روزهای آینده برق چند اداره بدهکار دیگر قطع خواهد شد.

پیش از این اداره برق مسجدسلیمان اقدام به قطع برق جهاد کشاورزی مسجدسلیمان , اداره آموزش شرکت نفت و اداره ارشاد اسلامی  بدلیل عدم پرداخت بدهی کرده است.