1403/06/30 14:10


484
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:49
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
مکوندی: پرسپولیسی ها از اول هم راضی به این بازی نبودند و حالا هم که تیم شان نتوانست نتیجه بگیرد به نوعی می خواهند با این حرف ها تساوی شان را توجیه کنند.

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  باشگاه نفت مسجدسلیمان بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از مساوی برابر پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما موقعیت هایی داشتیم اما انتظاراتمان از تیم بیشتر بود. در کارهای دفاعی برنامه های بهتری داشتیم اما زود گل خوردیم و تا حدی شیرازه تیم مان از هم پاشید. بعد هم که 10 نفره شدیم ولی باز با این حال توانستیم به خوبی تیم را جمع کنیم و به بازی برگردیم و نتیجه را به تساوی بکشانیم. از نوع عملکرد تیم مان راضی نیستم.

 

تیمی که در آسیا بازی می کند باید قوی باشد

 

ما اصراری نداشتیم که پرسپولیس حتما بیاید یا نه، نیاز فوتبالمان این است که برنامه ها به درستی و سر زمان خودش اجرا شود. من معتقدم اگر تیمی می خواهد در باشگاه آسیا بازی کند و به دنبال جام قهرمانی در آسیا یا ایران است باید تیمش را آنقدر قوی ببندد که فشاری به آن وارد نشود و نیازی به تغییر برنامه بازی هایش نداشته باشد.

 

پرسپولیسی ها می خواهند توجیه کنند

 

من درباره اعتراض پرسپولیسی ها به اتفاقات ورزشگاه حرفی نمی زنم. این مسابقه پخش مستقیم شده و قضاوت را بر عهده همه مردم ایران می گذارم. پرسپولیسی ها از اول هم راضی به این بازی نبودند و حالا هم که تیم شان نتوانست نتیجه بگیرد به نوعی می خواهند با این حرف ها تساوی شان را توجیه کنند.

 

20درصد پول مان را دادند

 

آقایان زحمت کشیدند و 20 درصد از پول بازیکنانمان را دادند و این باعث شد بازیکنان تا حدی با شرایط بهتری بازی کنند و این جای تقدیر دارد.