1403/06/30 16:02


491
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:49
در روز بزرگداشت مقام شهداء
مدیران و کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان در روز بزرگداشت مقام شهداء نهال کاشتند .

  به گزارش آسماری نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهداء ، مدیران و کارکنان این شرکت 110 اصله نهال کاشتند .

 

در ابتدای این مراسم تعداد 10 اصله نهال توسط مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت به نیت قدردانی و پاسداشت مقام شامخ شهدای این شرکت در محوطه یکی از ادارات این شرکت غرس شد .

 

مدیران و روسای این شرکت همچنین با حضور در یکی از واحدهای عملیاتی و صنعتی این شرکت تعداد 100 اصله نهال دیگر را غرس نمودند .

 

همچنین در این روز که آخرین روز هفته منابع طبیعی هم محسوب می شد توسط واحد فضای سبز این شرکت تعداد 3000 اصله نهال در مصلی نماز جمعه به رایگان میان شهروندان توزیع شد تا نقش این شرکت در افزایش سرانه فضای سبز شهرستان بسیار پرنگ تر و فعال تر از سایر دوایر دولتی شهرستان گردد .

 

 

یادوآوری می نماید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ابتدای امسال تاکنون در راستای صیانت از محیط زیست تعداد 32500 اصله نهال را توزیع و یا غرس کرده است که با افزودن مقدار نهال توزیع و غرس شده روز گذشته این تعداد به بیش از 35600 اصله رسید تا علاقمندی و مشارکت جدی این  قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور به صیانت و پاسداشت محیط زیست و منابع طبیعی بیش از پیش نمایان گردد .