1403/06/30 15:16


496
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
لیگ دسته سوم فوتبال
از هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته سوم کشور و از گروه جنوب تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان میزبان تیم شهرداری اراک بود.

 به گزارش آسماری نیوز از هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته سوم کشور و از گروه جنوب تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان میزبان تیم شهرداری اراک بود.

 قضاوت این دیدار به عهده سید عبدالحسن دلباز و به همراه کمک هایش روح الله نیازی و مهرداد بهرامی هر سه از استان کهگلویه و بویر احمد بود.

لاله های نارنجی در این دیدار ۴ بازیکن اصلی خود را به همراه نداشتند و با ترکیب رضا پورعباسی ؛ میلاد صالحوند ( علی شکری)؛ آرمان شفیعی ؛ حسین اسدی ؛ سیروس کریمی ؛ احمد خنجری (مسعود داودی)؛ اکبر عباسی زاده ؛ محمد پورعباس ؛ علی مردانی ؛ علی خدامرادی و سجاد جباری (رسول جلیلی )وارد زمین شدند.

در نیمه اول بازی با حملات نفتون شروع شد و پس از چند حمله نصف و نیمه در دقیقه ۱۴ پاس سیروس کریمی به سجاد جباری و پاس دقیق این بازیکن که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بودبه احمد خنجری و ضربه محکم و دقیق این بازیکن  تور دروازه شهرداری اراک را به لرزه در آورد.

 

در ادامه بازی بیشتر در وسط زمین ادامه داشت و حملات نصف و نیمه دو تیم راه به جای نبرد در این نیمه برخورد شدید میلاد صالحوند و بازیکن شهرداری اراک برای مدتی بازی متوقف شد و همین برخورد باعث شد تا نفتون از وجود این بازیکن با تعصب نیز محروم شود وبدشانسی های نفتون برای این بازی ادامه داشته باشد.نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع نفتون به پایان رسید.

 

در نیمه دوم که شهرداری اراک چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله بود و بازیکنان با تعصب نفتون در این نیمه مردانه در مفابل حملات شهرداری اراک مقاومت می کردند و الحق و انصاف به خوبی حملات شهرداری اراک را خنثی می کردند در وازه بان و مدافعین نفتون در این دیدار روز خوبی را سپری کردندتا این که در دقیقه ۹۳ این مقاومت شکسته شد و بازیکن شهرداری اراک بازی را به مساوی کشاند تا آه از نهاد بازیکنان و تماشاگران برآید و این بازی با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.