1403/06/30 15:22


497
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
فرماندار مسجدسلیمان:
گوروئی: از فرصت نوروز و ورود میهمانان نوروزی باید با ارائه نمادها و المان های فرهنگی و مذهبی مسجدسلیمان از جمله شهید بهنام محمدی برای معرفی فرهنگ مان استفاده کنیم.

 به گزارش آسماری نیوز آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان صبح امروز در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان  ضمن تشکر از زحمات مدیران و مسئولین شهرستان  در سال 93 گفت : فعالیت های انجام شده توسط مدیران ما در سال جاری  و در حوزه های مختلف در سطح استان کم نظیر بوده است.

 وی افزود : سال 93علیرغم تمام مشکلات  و کاستی ها که در سطح کشور  از جمله در مسائل اقتصادی داشتیم سال پرکار و تلاشی  بود و امیدواریم با به ثمر رسیدن کارهای انجام شده در حوزه های مختلف از جمله رفع مشکلات و موانع کارخانه های آلومینیوم سازی و پتروشیمی مسجدسلیمان در اوایل سال آینده شاهد اثر گذاری این زحمات در زندگی مردم بویژه اشتغال جوانان  باشیم.

 

گوروئی خاطر نشان کرد : خیلی از مشکلاتی که در سال جاری برطرف شد حاصل سفرهای مسئولین استانی به مسجدسلیمان بود که در طول سال انجام شد  و نسبت به دیگر شهرستان های استان بی نظیر بود.

 

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز  به همه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد :  در ایام نوروز با توجه به ورود مسافران نوروزی  باید توجه ویژه ای به نظافت شهر شود و  کلیه کمپ های اسکان مسافران از لحاظ امنیت و نظافت , نمازخانه ها , پارک ها  , ساماندهی دست فروشان و کشیک های ادارات و بانک ها  مورد  بازرسی قرار خواهند گرفت .

رئیس شورای تامین مسجدسلیمان ایام نوروز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ شهرستان دانست و تاکید کرد : از فرصت تعطیلات  نوروز و ورود میهمانان نوروزی باید برای معرفی فرهنگ مان در حوزه های مختلف استفاده کنیم  و با ارائه نمادها و المان های فرهنگی  و مذهبی  مسجدسلیمان از جمله شهید بهنام محمدی از این فرصت به نحو مطلوبی بهره ببریم.

 

علیرضا گوروئی در تشریح اهداف سال آینده افزود : تلاش خواهیم کرد  تا در اوایل سال آینده شاهد عملیاتی شدن پروژه های بزرگ آلومینیوم سازی و پتروشیمی باشیم  و سطح آموزش و پرورش شهرستان از نظر کمی و کیفی  افزایش دهیم  و در حوزه ورزش شاهد بهبود  وضعیت ورزش شهرستان در  رشته های مختلف  باشیم.

 

فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات اداره راه و شهرسازی , شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و اداره آبفا  از پایش عملکرد مدیران در سال 93 خبر داد و گفت : بازرسی و پایش عملکرد مدیران شهرستان  در حل انجام است  و در جلسه شورای اداری آینده از مدیرانی که  به خوبی زحمت کشیدند  تقدیر خواهد شد  و  به  مدیرانی  که کم کاری در انجام وظایفشان داشته باشند تذکر داده خواهیم داد ,  از همه مدیران و مسئولان شهرستان می خواهیم تا سال جدید را با برنامه و هدف دار شروع کنند.