1403/06/30 16:27


500
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان خبر داد :
رفیعی: : طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با حضور بیش از 50نفر از نیروهای آماده و مستقر در پایگاه های ثابت و بین جاده ای و با هدف ارائه خدمت به همشهریان و مسافران نوروزی از تاریخ 25اسفند ماه آغاز شده و تا 15فروردین 94 ادامه خواهد یافت.

 به گزارش آسماری نیوز فریدون رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار داشت :  طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با حضور بیش از 50نفر از  نیروهای آماده  و مستقر در پایگاه های ثابت و بین جاده ای  و با هدف ارائه خدمت به همشهریان و مسافران نوروزی از تاریخ 25اسفند ماه آغاز شده و  تا 15فروردین 94 ادامه خواهد یافت.

 وی افزود : در پایگاه ثابت مستقر در دو راهی لالی - مسجدسلیمان علاوه بر  حضور کادر همیشگی  یک نفر پزشک نیز برای رفاه حال مسافران  با شروع طرح نوروزی در این پایگاه مستقر خواهد بود.

 

رفیعی ادامه داد : امسال  با شروع طرح نوروزی هلال احمر برای اولین بار یک پایگاه موقت جاده ای در جاده مسجدسلیمان به سمت هفتکل  و گلگیر به صورت 24ساعته برای امداد رسانی هرچه سریعتر به مسافران عبوری  از این محور در کنار پل تمبی مستقر کرده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت : اکیپی هم در ورودی مسجدسلیمان در سه راهی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات رفاهی همچون برپایی خیمه  نماز خانه و چادر سلامت شامل داروهای اولیه امدادی مستقر شده است .

رفیعی تاکید کرد : به منظور اسکان موقت مسافرانی که به هر دلیلی در جاده مانده اند چندین تخته چادر و مواد غذایی به میزان کافی تدارک دیده شده است.