1403/06/30 15:54


501
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان:
قاسمی : پس از تعطیلی مدارس در تاریخ 28اسفند اقدام به تجهیز و آماده سازی این مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی خواهیم کرد.

 به گزارش آسماری نیوز منوچهر قاسمی منجزی رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی تعداد 18مدرسه شامل 150کلاس درس را جهت اسکان میمانان نوروزی در نظر گرفته است.

وی افزود : پس از تعطیلی مدارس در تاریخ 28اسفند اقدام به تجهیز و آماده سازی این مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی خواهیم کرد.

قاسمی ادامه داد : مدارسی که برای اسکان در نظر گرفته شده اند مدارس نوساز شهرستا ن هستند که در سایر نقاط مسجدسلیمان قرار دارند و از تاریخ 29اسفند  تا تاریخ 13 فروردین آماده اسکان و خدمت رسانی به میهمانان نوروزی خواهند بود.

وی در خصوص امکانات این مدارس گفت : در حد توانمان سعی کردیم  تا این مدارس را از حداکثر امکانات برخوردار کنیم و امکاناتی نظیر کولر , یخچال  ,تلویزیون ,فرش , پتو و بعضا تخت خواب  در اختیار میهمانان نوروزی خواهند بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش مسحدسلیمان خاطر نشان کرد : یک اکیپ در مدرسه شیخ انصاری که پایگاه اصلی اسکان خواهد بود به صورت شبانه روزی از محل های اسکان بازدید خواهد کرد . همچنین بازرسانی از شبکه بهداشت و درمان ,میراث فرهنگی و فرمانداری بر کیفیت ارائه خدمات در محل های اسکان نظارت می کنند.

قاسمی اضافه کرد : از دیگر ادارات شهرستان اننظار داریم تا جهت ارائه  هرچه بهتر خدمات به مسافران نوروزی و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات همکاری لازم را با آموزش و پرورش به عمل آورند.