1403/06/30 17:01


505
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات چند ساله
پیمانکار : ما امروز از صبح درب شهرداری ایستاده ایم و حتی ناهارمان را هم در همین مکان خوردیم و منتظریم تا مطالباتمان را پرداخت کنند.

 به گزارش آسماری نیوز  صبح امروز جمعه 29اسفند جمعی از پیمانکاران شهرداری مسجدسلیمان  با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری مسجدسلیمان نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان اعتراض کرده و خواستار پرداخت شدن مطالبات معوقه خود شدند.

این پیمانکاران  در صحبت های خود با اشاره به اینکه چند ساعت بیشتر به تحویل سال نو نمانده است گفتند علیرغم قول هایی که  برای پرداخت مطالباتمان به ما داده شده تاکنون  این قول ها عملی نشده و  ما در امرار و معاش و زندگی خود  با مشکل مواجه شده‌ ایم.

یکی از این پیمانکاران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ما امروز از صبح درب شهرداری ایستاده ایم و حتی ناهارمان را هم در همین مکان خوردیم و منتظریم تا مطالباتمان را پرداخت کنند.

وی افزود : در جمع ما پیمانکارانی هستند که از سال  1388 بابت پروژه ای که انجام داده اند و افتتاح هم شده است از شهرداری طلبکار هستند  که  عدم پرداخت حق و حقوقشان موجب ورشکستگی آنها شده و برای برخی هم  حکم جلب صادر شده است.

این پیمانکار با انتقاد از شورای شهر ادامه داد : شورای شهر باید برای ما کاری انجام می داد که متاسفانه به جز یک نفر از اعضای شورا دیگر اعضا هیچ گونه پیگیری برای پرداخت مطالبات به حق ما انجام نداده اند. کارگرانی که برای ما کار کرده اند مرتب با ما تماس می گیرند و حتی به  خانه ما می آیند و حقشان را می خواهند . آسایش و آرامش از ما سلب شده و اعتبار کاری مان را هم از دست داده ایم.

وی گفت :ما به پرداخت بخشی از بدهی مان هم راضی هستیم  و شهرداری قول داده بود که مطالباتمان تا قبل از عید پرداخت می شود اما تا کنون ریالی به ما نداده اند .

گفتنی است که با حضور مسئول دفتر دکتر جلیلی نماینده مسجدسلیمان و مسئول دفتر حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان در جمع این پیمانکاران قرار است  تا پایان امروز بخشی از مطالبات این پیمانکاران به صورت چک به آنها پرداخت شود.