1403/06/30 16:28


508
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:50
رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان:
اسدی : میزان بارندگی تا امروز و پس از پنج روز بارندگی در مسجدسلیمان بیش از 60میلیمتر رسید که انتظار می رود این بارش ها در روزهای آینده هم ادامه یابد.

 به گزارش آسماری نیوز بارش باران این  نعمت الهی  در روزهای پایانی سال 93 و  در آستانه عید نوروز و  ورود میهمانان نوروزی  در استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان هوائی دلپذیر و بهاری را رقم زده است.

 

علی اسدی رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت  : در دو روز پایانی  هفته گذشته  با ورود سیستم های بارشی که در سال 93 خیلی کم شاهد  ورود  آنها به کشور بودیم  باران  خوبی  در سطح استان و شهرستان  مسجدسلیمان  شروع به باریدن کرد .

 

 وی افزود :میزان بارندگی  تا امروز  و پس از پنج روز بارندگی در مسجدسلیمان به  بیش از 60میلیمتر رسید که انتظار می رود این بارش ها در روزهای آینده هم ادامه یابد.

 

علی اسدی در مورد وضعیت جوی روزهای آینده ادامه داد :  هم اکنون با توجه به بارش های اخیر هوائی معتدل  و بهاری در منطقه حکم فرماست و  انتظار می رود سامانه بارشی جدیدی   با همین شدت  از هشتم فروردین در مسجدسلیمان فعال شود.

 

رئیس اداره هواشناسی مسجدسلیمان با اشاره به ریزش کوه در جاده تاراز اندیکا اظهار داشت : هرچه ارتفاع بیشتر باشد شدت بارش باران افزایش می یابد و  بارش های اخیر  در محور تاراز و ارتفاعات شدید تر بوده و موجب ریزش کوه شده است.