1403/06/30 16:16


513
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
فرماندار مسجدسلیمان:
گوروئی:امداد رسانی به بسیاری از افرادی که در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند انجام شد و در شهر گلگیر هم نیروهای امدادی به صورت ویژه عملیات امداد رسانی انجام دادند .

 به گزارش آسماری نیوز علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :   از دیروز  با شدت گرفتن بارندگی ها  ستاد بحران در فرمانداری مسجدسلیمان تشکیل شد  و همه نیروهای امدادی اعم از جمعیت هلال احمر , راهداری و شهرداری مشغول  امداد رسانی  شدند و اکیپ های امدادی امروز هم عملیات امداد رسانی را ادامه دادند.

 

وی افزود :  امداد رسانی به بسیاری از افرادی که در محاصره  سیلاب قرار گرفته بودند انجام  شد و در شهر گلگیر هم نیروهای امدادی به صورت ویژه عملیات  امداد رسانی انجام دادند .  متاسفانه   یک نفر در این منطقه ناپدید شده و  عملیات جستجو  برای یافتن این جوان 24 ساله  توسط امدادگران هلال احمر مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد.

 

فرماندار مسجدسلیمان در خصوص میزان خسارت های سیل در مسجدسلیمان گفت :  منازل مسکونی در چند منطقه دچار آب گرفتگی شده و یک پل  هم در منطقه هشت بنگله دچار آسیب دیدگی شده است  که برای اطمینان  این پل فعلا مسدود شده   و عملیات بازسازی و ترمیم این پل  هم از امروز آغاز شده است.  

 

گوروئی ضمن تشکر از نیروهای امدادی هلال احمر مسجدسلیمان اضافه کرد : نیروهای پر تلاش هلال احمر از دیروز با تلاش شبانه روزی  مشغول امداد رسانی هستند و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته  و اقدام به موقع امدادگران خسارت ها به حداقل رسیده و  راه ها در حال بازگشایی است .

 

 

وی از بازدید  دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امروز با هلی کوپتر از مناطق خسارت  دیده و صعب العبور شهرستان لالی   بازدید کردند  و ملاقاتی هم با پرسنل  و امدادگران  جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان داشتند.  

 

 

فرماندار مسجدسلیمان تاکید کرد : کشیک تمام ادارات شهرستان  و فرمانداری مسجدسلیمان فعال است  و همشهریان عزیز اگر مشکلی داشته باشند  می توانند  علاوه بر هلال احمر مشکلات خود را به فرمانداری نیز اطلاع دهند.