1403/06/30 17:12


517
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
در حالی شهرستان های خسارت دیده از سیل در شمال خوزستان روزهای بحرانی خود را پشت سر می گذرانند که آقای استاندار حتی به صورت گذرا بازدید کوتاهی هم از این مناطق نداشته است .

 بارندگی های آغازین سال جدید علاوه بر همه برکاتی که داشته موجب بروز حالتی بحرانی در تعدادی از شهرهای شمال خوزستان شد که متاسفانه با ایجاد مشکلاتی برای مردم این شهرها همراه بوده است .

 


علاوه بر آسیب دیدگی به زیرساخت ها در شهرهایی مانند گتوند ، شوشتر ، مسجدسلیمان و اندیکا فاجعه ی بی سابقه در شهرستان لالی باعث تخریب بخش های زیادی از زیرساخت های شهرستان و زیان میلیاردها تومانی به بخش های مختلف دولتی و خصوصی شد .
 

شهرستان لالی که 6 روز دچار قطعی آب شرب بود و در این مدت صحنه های ناراحت کننده شلوغی شهروندان و تجمع آن ها در صف تانکرهای آبرسان همواره مورد نارضایتی مردم بود هیچ گونه همدردی از مسئول ارشد استان خوزستان در این زمینه احساس نکرد و با توجه به بحرانی بودن اوضاع شهرستان و نارضایتی مردم از مشکلات به وجود آمده مانند قطعی آب ، خرابی جاده ها ، گرفتار شدن روستائیان و عشایر منطقه و دردسرهایی که برای مهمانان نورزوزی پیش آمد هنوز هم موضوع آن قدر برای استاندار مهم نشده بود که نخستین مسافرت خود به شهرستان لالی را انجام دهد .
 

آقای مقتدایی که از همه ما جنوبی تر است در همه این حوادث و اتفاقاتی که برای مردم شهرستان لالی و سایر شهرهای شمالی استان خوزستان به وجود آمد به جای حضور در مناطق آسیب دیده از سیل و بارندگی ها و تدارک اقدامات سریع و کامل به منظور خدمات رسانی به مردم ، مقصد خود را همراهی با رئیس سازمان میراث فرهنگی و دیگر برنامه ها قرار داده تا پس از گذشت 18 ماه از روی کار امدن در مقام استانداری تجربه سفر به شهرستان لالی را نداشته باشد .

مردم شهرستان لالی به علاوه همه نارضایتی های که در طول این 6 روز از آن ها دیده نشده گله ای بزرگ از آقای استاندار هم دارند و آن کم لطفی جناب مقتدایی نسبت به شهرستان های شمالی و محروم زاگرس بوده به طوری که حتی فاجعه ی سِیل که موجب تشکیل ستاد بحران استان خوزستان در شهرستان لالی شد مقام ارشد استانی را جهت حضور در این شهر قانع نکرد .

هر قدر که در این آزمون بزرگ از بعضی مسئولین کم کاری دیدیم اما دلسوزی و جهادی بودن تعدادی از مدیران هم برای خیلی ها روشن شد و البته نامی از کَسی هم نمی بریم چرا که وجدان های بیدار همواره می دانند و تشخیص می دهند که چه کسانی وظایف خود را به نحو مطلوب و تنها برای خدمت به مردم و جلب رضایت الهی انجام می دهند . 

احمد خراسانی