1403/06/30 16:11


518
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
در دیداری دوستانه
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفته بود در پایان این بازی دوستانه به نتیجه صفر صفر مساوی رضایت داد.

به گزارش آسماری نیوز  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر رفته بود در پایان این بازی دوستانه به نتیجه صفر صفر مساوی رضایت داد.


این دیدار که از ساعت 16 امروز  در استادیوم تختی آبادان آغاز شده بود در نیمه اول بازی بسیار خوب و جانداری از سوی هر دو تیم ارائه شد اما در نیمه دوم بازی و با توجه به تعویض های مکرر هر دو مربی شاهد بازی متعادل و تا حدودی کسل کننده ایی بودیم.


در همین رابطه بهروز مکوندی گفت: تمرینات نفت چند روزی است که آغاز شده و امروز یک بازی دوستانه با تیم نفت آبادان برگزار کردیم و امشب هم به مسجدسلیمان باز خواهیم گشت و در روزهای آینده هم به ادامه تمرینات می پردازیم تا خود را برای بازی با تیم نفت تهران آماده کنیم. سعی کردیم در تمرینات و با بررسی نوع بازی تیم نفت تهران، سیستم بازی آنها را تحلیل کنیم تا بتوانیم از بازی بعدمان امتیاز خوبی بگیریم و انشاالله تیم را در لیگ نگه داریم.

وی در رابطه با بخشش دو بازیکن این تیم گفت: میلاد زنیدپور که به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده بود، رفت و مسائل مربوط به وی حل شد اما کارلوس سانتوس، به برزیل رفته است و اکنون در ایران حضور ندارد، باشگاه اکنون به دنبال جریانات مربوط به ایشان است و باید ببینیم چه شرایطی پیش آمده که سانتوس بعد از بازی با تیم استقلال ونه در تمرینات ما شرکت و نه اصلا به مسجدسلیمان بازگشت و بعدا هم که شنیدیم از ایران خارج شده است.


مکوندی در پایان راجع به بازی اخیر تیم ملی ایران گفت: متاسفانه نتوانستم بازی تیم ملی مقابل شیلی را ببینم اما بسیار از این نتیجه خوشحال شدم. نمی دانم دقیقا چه مسائلی در این میان است، اما قراردادی بسته شده و حتما مسئولین فدراسیون فوتبال بهتر از کسی می دانند که ادامه همکاری با آقای کی روش، مثمرثمر خواهد بود یا خیر. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد در جهت پیشرفت فوتبال ایران باشد.