1403/06/30 16:02


523
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
قصه تیرانداری های دیروز در شوش چه بود؟
دشمنان خارجی و مغرضان داخلی هرسال با هرشیوه ای دنبال کم فروغ کردن بزرگترین کار فرهنگی کشور یعنی اردوهای راهیان نور هستند

 به گزارش آسماری نیوز دشمنان خارجی و مغرضان داخلی هرسال با انواع دروغ پردازی ها دنبال کم فروغ کردن بزرگترین کار فرهنگی کشور یعنی اردوهای راهیان نور هستند آنها یک بار تصادف را بهانه می کنند و یک بار با اجباری خواندن این اردوها سعی در کم اهمیت دادن حضور میلیونی و عاشقانه مردم در مناطق جنگی دارند.

 

دشمنان و ساده لوحانی که آب به آسیب دشمن می ریرند در جدیدترین اقدام علیه راهیان نور با انتشار خبر حمله مسلحانه به کاروان های راهیان نور سعی داشتند به یک فضای ناامن در مناطق جنگی را به وجود بیاروند تا مانع حضور در مردم در مناطق عملیاتی شوند اما قصه تیرانداری های دیروز در شوش چه بود؟
 
دیروز در یک مجلس فاتحه خوانی در منطقه احمد آباد که در مناطق حاشیه شهر شوش برگزار شد عده ای اقدام به تیر اندازی با تفنگ جنگی کردند.
 
به دنبال این اقدام ماموران این کلانتری در محل فاتحه خوانی حاضر شده و هنگامی که قصد برخورد با این افراد را داشتند، آنان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی کردند.
تعقیب و گریز نیروی انتظامی با این افراد مسلح که سه نفر بودند تا منطقه بیشه کرخه ادامه داشت که در این درگیری کسی آسیب ندید.

در همین زمینه فرمانده کلانتری 11 شوش هر گونه حمله به کاروان های راهیان نور در شهرستان شوش را تکذیب کرد و گفت: این شایعه واقعیت نداشته و امنیت کامل در مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه برای کاروان های راهیان نور برقرار می باشد.
 
رهیاب نیوز