1403/06/30 16:15


527
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
بهروز مکوندی :
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید، تیمش به دنبال کسب حداکثر امتیازات است.

 به گزارش آسماری نیوز به نقل از  ایسنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم بخاطر درگذشت دو تن از خبرنگاران به جامعه ورزش و رسانه تسلیت بگویم اما درباره بازی باید بگویم ما با تیم صدرنشین جدول و تیمی که فینالیست جام حذفی است بازی داریم. نفت تهران نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و از این نظر شرایط خوبی دارد و امیدوارم در آینده هم بتواند به همین روند در آسیا ادامه دهد.


وی افزود: ما نیاز داریم تا حداکثر امتیازات را بگیریم. تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم و باید بازی خوبی انجام دهیم.

مکوندی در پاسخ به این سوال که آیا فشردگی بازی‌ها روی تیم شما تأثیر گذار است، گفت: فشردگی بازی‌ها روی کار تمام تیم‌ها تأثیرگذار است. تیم‌هایی که در آسیا حضور داشته‌اند یک سال فرصت در اختیار داشته‌اند تا تیم خود را سازماندهی کنند. آنها می‌دانستند که قرار است در چند جبهه بجنگند. پس باید طوری برنامه ریزی می‌کردند که مصدومیت بازیکنان و همین‌طور کمبود بازیکن به تیم آنها ضربه نزند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که حمید درخشان معتقد است ‌که شما قبول نکردید بازیتان با پرسپولیس به تعویق بیفتد و همین باعث شد پرسپولیس مقابل النصر متحمل شکست شود، گفت: من این موضوع را قبول ندارم. من به منافع تیمی خودم فکر می‌کنم و به بازیکنان خارجی‌ام طوری مرخصی داده بودم تا زمانی که بازگشتند به موقع در اختیار ما باشند. پیشنهادی که پرسپولیس به ما داده بود 9 یا 10 فروردین ماه بود که من قبول نکردم. زیرا در آن موقع ما باید از 10 تا 14 فروردین دو بازی برگزار می‌کردیم که این موضوع برای ما اصلاً خوب نبود. من شرایط تیمی خودم را در نظر می‌گیرم و فقط به منافع تیم خودم فکر می‌کنم.