1403/06/30 16:10


529
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
مکوندی: داور ما در این بازی جریمه کرد و به اشتباه او باختیم. معتقدم اگر قرار است سقوط کنیم بر اثر اشتباه خودمان باشد نه اشتباهی که دیگران انجام می‌دهند.

 به گزارش آسماری نیوز سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما امروز مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم و بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند که مستحق شکست نبودیم.

 

بهروز مکوندی پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به گل برسیم. کم‌دقتی بازیکنانم باعث شده بود تا از رسیدن به گل باز بمانیم. در واقع ما مستحق شکست در این بازی نبودیم.

 

وی با اشاره به اشتباهی که داور در اعلام خطا به سود نفت تهران کرد و همان توپ به گل تبدیل شد،افزود: داور ما در این بازی جریمه کرد و به اشتباه او باختیم. معتقدم اگر قرار است سقوط کنیم بر اثر اشتباه خودمان باشد نه اشتباهی که دیگران انجام می‌دهند.

 

وی افزود: برای من خطایی که داور اعلام کرد بسیار عجیب بود زیرا بازیکنم توپ را احاطه می‌کرد تا به اوت برود چگونه می‌تواند روی بازیکن پشت سرش مرتکب خطا شود. امیدوارم این اشتباهات تکرار نشود و اگر قرار است ببازیم وقتی باشد که خودمان بد بازی می‌کنیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراض هواداران این تیم یادآور شد: هواداران آمده بودند تا به ما کمک کنند همه قصد دارند دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم من هم از تک تک هواداران به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و در لیگ بمانیم. ما امروز مقابل بهترین تیم ایران قرار گرفتیم که صدرنشین لیگ هم بود اما بازی خوبی انجام دادیم.