1403/06/30 16:18


530
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:51
معاون شهردار مسجدسلیمان خبر داد :
اسفندیار باقری: پل هشت بنگله از امروز صبح مسدود شده و عملیات مقاوم سازی و بتن ریزی به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد تا هرچه سریعتر این پل جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان آماده شود .

به گزارش آسماری نیوز پل ارتباطی منطقه هشت بنگله به خیابان آزادی (پل مالکریم) که بر اثر شدت بارندگی و جاری شدن سیلاب در ابتدای تعطیلات نوروزی  دچار آسیب دیدگی شده بود از امروز جهت تکمیل عملیات مقاوم سازی دوباره مسدود شد.

 

اسفندیار باقری معاون شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : بر اثر جاری شدن سیلاب اخیر قسمت هایی از این پل دچار آسیب دیدگی شده بود و خطر تخریب پل وجود داشت که به دلیل تعطیلات نوروز و ورود میهمانان نوروزی به شهرستان بخشی از  آسیب دیدگی پل به صورت موقت  مقاوم سازی  شد و تکمیل عملیات مقاوم سازی به بعد از تعطیلات موکول شده بود که این عملیات را از امروز آغاز کردیم.

 

وی افزود : پل هشت بنگله از امروز صبح مسدود شده و عملیات مقاوم سازی و بتن ریزی با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد تا هرچه سریعتر این پل جهت  تسهیل در عبور و مرور شهروندان  آماده شود .

 

باقری گفت : پیش بینی می شود که بتن ریزی و تکمیل عملیات مقاوم سازی  3 تا 4 روز به طول انجامد  و پس از آن حدود یک هفته  پل به حالت مسدود خواهد ماند تا بتن ریخته شده برای عبور خودروها آماده شود که  پیش بینی می شود در مجموع مدت 10 روز  این پل مسدود خواهد بود.

 

وی تاکید کرد : پس از پایان کار, آسفالت نقاط آسیب دیده و خاکریزی شده پل نیز انجام خواهد شد.