1403/06/30 17:22


537
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:52
مدیر عامل نفت مسجدسلیمان:
رضائیان : این محروم کردن به دلیل اشتباهی که چند تماشاگر مرتکب می شوند، جفا در حق مردمی است که می خواهند بیایند بازی تیم شهرشان را ببینند و لذت ببرند.

 به گزارش آسماری نیوز مسعود رضائیان در رابطه با محرومیت تیم مسجد سلیمان از حضور تماشاگران در دیدار خانگی پیش رو گفت: این محروم کردن به دلیل اشتباهی که چند تماشاگر مرتکب می شوند، جفا در حق مردمی است که می خواهند بیایند بازی تیم شهرشان را ببینند و لذت ببرند. آن هم در شرایطی که همه مدیران به دنبال راهکارهایی برای آمدن مردم به ورزشگاه ها هستند، به نظر من در این شرایط بهتر از سیاست های دیگری استفاده شود تا مردم از ورزشگاه ها دور نشوند.




وی در رابطه با احضار نماینده این تیم به کمیته انضباطی گفت: با توجه به اهمیت بازی هایی که در پیش داریم، قبلا درخواست داده بودیم که اگر قرار جلسه ای در این رابطه تشکیل بشود، زودتر اتفاق بیفتد تا ما بتوانیم با مسائلی که پیش می آید برای بازی های آینده مان برنامه ریزی کنیم اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و فقط به ما اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی از داشتن تماشاگر محروم هستیم.
 

رضائیان درباره جدایی سانتوس، بازیکن برزیلی این تیم گفت: وی از ایران رفته است، البته با برخی از بچه ها در ارتباط است و جالب است که وی پیگیر بازی های تیم است و بی میل نیست تا دوباره در نفت حضور پیدا کند، اما ما هم از وی به فیفا شکایت کرده ایم و دنبال احقاق حق تیم هستیم. اتفاقا او از بهترین بازیکنان ما بود، حتی در نیم فصل اول، وقتی به وی پول دادیم، پول را به ما پس داد و گفت من هم با بقیه بچه ها پول می گیرم، به دلایل مختلف رفتار فعلی اش برای ما بسیار عجیب است. البته او در نیم فصل گفت من پیشنهاد خوبی دارم و وقتی ما اجازه ندادیم از تیم جدا شود، دیگر اخلاقش عوض شد.