1403/06/30 17:21


541
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:52
رئیس اداره میراث فرهنگی مسجدسلیمان خبر داد :
سلطانی : بخشی از این المان طی چند سال گذشته توسط اداره میراث فرهنگی و با همکاری شهرداری مسجدسلیمان احداث شده و در نظر داریم تا هرچه سریعتر ساماندهی قبور شهدا و دیگر امکانات این مکان فرهنگی -تفریحی را تکمیل نمائیم.

 به گزارش آسماری نیوز مسعود سلطانی رئیس اداره میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : طی بازدید مدیرکل میراث فرهنگی استان از قبور شهدای گمنام مسجدسلیمان  اعتبار مناسبی جهت  ساماندهی قبور شهدای  واقع در تپه شهدای گمنام و تکمیل المان یادبود شهید بهنام محمدی در نظر گرفته شد و با تخصیص این اعتبار در سال جاری عملیات ساماندهی قبور و تکمیل المان  انجام خواهد شد.

 

سلطانی افزود : بخشی از این المان  طی چند سال گذشته توسط اداره میراث فرهنگی و  با همکاری شهرداری مسجدسلیمان  احداث شده و در نظر داریم تا هرچه سریعتر ساماندهی قبور شهدا و دیگر امکانات این مکان فرهنگی -تفریحی را تکمیل نمائیم.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی مسجدسلیمان تاکید کرد : با توجه به اینکه بسیاری از مراسم های فرهنگی ,مذهبی شهرستان در این مکان برگزار می شود تلاش خواهیم کرد تا نورپردازی مناسبی هم برای این مکان انجام دهیم.

 

سلطانی ابراز امیدواری کرد : با تکمیل المان و بازسازی قبور شهدا  ان شاالله امسال شاهد ساماندهی خوبی در این مکان فرهنگی شهرمان باشیم.