1403/06/30 17:12


547
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:52
حاشیه نویسی جلسه شورای شهر مسجدسلیمان
جلسه علنی شورای شهر مسجدسلیمان با حضور یازده عضو شورا و باقری معاون شهردار مسجدسلیمان برگزار شد.

 به گزارش آسماری نیوز جلسه علنی شورای شهر مسجدسلیمان بعد از ظهر سه شنبه 25/1/1394 با حضور یازده عضو شورا و باقری معاون شهردار مسجدسلیمان برگزار شد.

این جلسه شورای شهر با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط یکی از اعضای شورا رسما آغاز شد.

موضوع تعریض خیابان داریوش محمدی و درخواست نوسازی برخی مالکان ساختمان های فرسوده در این خیابان توسط ریاست شورا  مطرح گردید و مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت .

 

حسن کاظمی نیا عضو شورای شهر  با انتقاد از سازمان نظام مهندسی مسجدسلیمان خواستار توجه بیشتر این سازمان به ساخت و سازهای نابهنجار در سطح شهر مسجدسلیمان شد.

 

در ادامه جلسه باقری معاون شهردار مسجدسلیمان با اشاره به درخواست مالک خودروی تخلیه زباله های شهرستان مبنی بر افزایش قرار داد در سال جدید از اعضای شورا خواست تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهند که پس از بررسی اعضا مقرر گردید قرار داد فعلی به صورت موقت تمدید شود تا در فرصتی مناسب  مناقصه   شناسائی پیمانکار جدید و با قیمتی مناسب برگزار گردد.

 

محمدرضا زمانپور عضو شورا با اشاره به اینکه اکثر شهرهای استان  به سمت اجرای طرح بازیافت و تفکیک زباله قدم برداشته اند  خواستار بررسی  اجرای این طرح توسط شهرداری مسجدسلیمان شد.

 

رضا کریمی دیگر عضو شورا نیز ضمن انتقاد از سازمان تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان گفت : متاسفانه طی چندین نوبت بازدید از تاکسیرانی مسجدسلیمان تاکنون موفق به ملاقات ریئس تاکسیرانی نشده ام . کریمی از معاون  شهردار خواستار رسیدگی به مشکلات تاکسی داران مسجدسلیمان شد.

 

باقری معاون شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : عدم وجود یک خودروی گشت تاکسیرانی و عدم کنترل فعالیت تاکسی های شهری موجب نارضایتی برخی تاکسی داران شده که با برنامه ریزی های  انجام شده مقرر شد طی هفته آینده یک خودروی گشت در اختیار تاکسیرانی مسجدسلیمان قرار گیرد .

 

سهراب یوسفی شیخ رباط نائب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان نیز در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص آخرین وضعیت پارک روبروی ترمینال ولی عصر (عج) (پارک 11هکتاری شهرداری ) تاکید کرد : احداث این پارک جز پروژه های اولویت دار  شهرداری و شورای اسلامی در سال 94 است و براساس رای کمیسیون ماده 100 حکم تخریب دیوار احداث شده توسط مالک زمین  محل احداث پارک صادر شده و در عوض این زمین پس از حصول توافق با مالک  ,زمین دیگری به وی تعلق خواهد گرفت.