1403/06/30 17:01


550
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:52
ما اساتید،کارکنان،دانشجویان و بسیجیان دانشگاه پیام نور واحد مسجد سلیمان ضمن تقبیح عمل وحشیانه، این حرکت غیر انسانی رامحکوم و ابراز انزجارخودرا از دولت و وهابیت عربستان سعودی اعلام می نماییم.

 به گزارش آسماری نیوز دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان با انتشار بیانیه ای اقدام شنیع پلیس عربستان در تجاوز به دو نوجوان ایرانی را محکوم کرد و خواستار اعدام این دو پلیس شیطان صفت عربستان شد.

گرسنگ از این حدیث بنالد عجب مدار....

در زمان خلا فت مولا ا میر المومنین علیه السلام خبر رسید که خلخالی (زیور آلات ) از پای یک زن مسلمان را در مرزهای غربی جهان اسلام  رومیان ربودند حضرت فرمود اگر مسلمانی با شنیدن این خبر دق کند وبمیرد من او را سرزنش نمی کنم . خبر تجاوز به دو پسر نوجوان ايراني توسط شرطه هاي سعودي آنهم در خاك عربستان دل هر انسان آزاده ای را به درد میآورد.این انسان نماهای پست  آنقدر کثیف و غرق در خوی حیوانیت شده اند که به خود اجازه می دهند این تعرض و حرمت شکنی را در حق نوجوانان ایرانی انجام دهند. دشمنی عناصر پلید وهابیت عربستان نسبت به ایران وبخصوص شیعیان بر کسی پوشیده نیست .با توجه به خوی وحشیگری این قوم دجال در سوریه وعراق وشکست خفت بارشان وهمچنین شکست جدیدشان در یمن اقدام به تجاوز به نوجوانان ایرانی وتحریک عوامل خود در شرق کشور نموده اند .

 

ما اساتید،کارکنان،دانشجویان و بسیجیان دانشگاه پیام نور واحد مسجد سلیمان ضمن تقبیح عمل وحشیانه، این حرکت غیر انسانی رامحکوم و ابراز انزجارخودرا از دولت و وهابیت عربستان سعودی اعلام مینماییم وخواستار قطع اعزام زائران ایرانی به مکه ومدینه واعدام دو پلیس شیطان صفت  وهابی وتعطیلی سفارت واخراج سفیر آن کشور می باشیم ،واین می تواند کوچکترین  اقدام وپیگیری دولت در این راستا  باشد وضمن نهایت تعاملی که با مسؤولان در جهت تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی مدنظر رهبری معظم انقلاب اسلامی راداریم اما  به تکلیف اعتقادی و انقلابی خودنیز عمل خواهیم کرد.