1403/06/30 16:56


553
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:52
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
مکوندی اظهار داشت: تیم ما برای لیگ برتر بسته نشده بود اما از تلاش بازیکنان که با این بضاعت در لیگ تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.

 به گزارش آسماری نیوز  بهروز مکوندی پس از شکست 3 بر 2 نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی که فولاد انجام داد را به مسئولان تیم تبریک می‌گویم و موفقیت‌ آنها را در آسیا آرزومندم. به علت نداشتن مدافع میانی خود که مصدوم بود و همین باعث شده بود از این ناحیه ضربه زیادی بخوریم.


وی ادامه داد: مجبور بودیم یکی از هافبک‌های خود را در دفاع بگذاریم که متاسفانه نتوانست کارایی لازم را داشته باشد. امروز هم اشتباه کردیم و هم چوب کم‌تجربگی بازیکنانمان را خوردیم. بعد از 2 گلی که خوردیم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: تماشاگران بازی خوب و دلپسندی را از بازیکنان دو تیم دیدند. فاصله ما در لیگ برتر نسبت به تیم‌های دیگر خیلی زیاد است اما هنوز برای بقا امید داریم و تلاش می‌کنیم در 4 بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و خود را در لیگ نگه داریم.

وی در مورد سانتوز که بعد از بازی استقلال رفته بود تصریح کرد: از او شکایت کردیم اما هنوز نتیجه‌ای نگرفتیم.

مکوندی در مورد پولی که به بازیکنان پرداخت شده گفت: آخرین پول 20 درصد بوده که تاکنون 50 درصد در مجموع گرفته‌اند. بضاعت تیم ما همین است و برای لیگ برتر بسته نشده بود اما از تلاش بازیکنان که با این بضاعت در لیگ تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.