1403/06/30 20:08


617
تاریخ انتشار: 1394/02/28 11:09
با حضور خانواده شهید مدافع حرم,حاج هادی کجباف
مراسم یادبود شهدای مدافع حرم اهل بیت صبح امروز با حضور خانواده شهید مدافع حرم ,حاج هادی کجباف و اقشار مختلف مردم مسجدسلیمان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش آسماری نیوز مراسم یادبود شهدای مدافع حرم اهل بیت صبح امروز با حضور خانواده شهید مدافع حرم ,حاج هادی کجباف و اقشار مختلف مردم مسجدسلیمان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

 

سرهنگ عبدالمجید  ساجدی فر در این مراسم یادبود در سخنانی با تشکر از مردم مسجدسلیمان که این مراسم را برگزار کردند اظهار داشت : آفرین بر مردم مسجدسلیمان که امروز یادسربازی را زنده نگه داشتند که سرباز خاص ولایت بود و این تجلیل از شهدای مدافع حرم به این معنا است که فرمان مقام معظم رهبری را به جان دل گذاشته اید.

 

وی افزود : مقام معظم رهبری فرمودند چنین جلساتی  جلسه بصیرتی و شناخت راه است ,امثال شهید کجباف ,تقوی فر و هزباوی همگی یا بازنشسته بودند و یا بسیجی و با این که وظیفه ای نداشتند پا در این میدان نهادند. 

 

سرهنگ ساجدی فر ادامه داد :  امروز جهاد بر ما تکلیف شده است و خداوند هم حکم کرده که شما جهاد کنید  و من هم هدایتتان می کنم.

وی گفت : جغرافیای سیاسی ما عوض شده چون فرمانده  و رهبری داریم که خیلی خوب و به موقع نقشه های شوم دشمن را خواندند.دشمنی که برنامه ریزی کرده بود و صحبت از نیل تا فرات می کرد , در سال 2003 وارد عراق شدند اما هیچ چیز دستگیرشان نشد و امروز هم یمن 23میلیونی در مقابل تمام امکانات نظامی آنها ایستاده است.


 

سرهنگ ساجدی فر تاکید کرد : آنچه که باعث شد این افتخار نصیب شهدای مدافع حرم شود این بود که هیچ چیز برای خودشان نخواستند و مطیع امر رهبری و ولایت بودند.

 

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید کجباف افزود : شهید کجباف در عملیات ها با زبان روزه شرکت می کرد و در 30فروردین هم با زبان روزه به شهادت رسید. یکی از خصوصیات مهم این شهید  شجاعتش بود , بطوریکه با بدن زخمی و گلوله خورده در عملیات ها شرکت می کرد.