1403/06/30 19:28


623
تاریخ انتشار: 1394/02/30 16:46
برادر شهید مدافع حرم در گفتگو با آسماری:
حسن کجباف گفت : ما به عنوان خانواده این شهید به هیچ عنوان راضی نیستیم که چنین پولی به تکفیری ها داده شود تا علیه شیعیان و مسلمین از آن استفاده کنند.

حسن کجباف برادر شهید مدافع حرم, حاج هادی کجباف در گفتگو با خبرنگار آسماری نیوز  در رابطه با ویژگی های این شهید اظهار داشت : دو ویژگی و شاخصه مهم شهید کجباف   ولایت مداری و علاقه به اهل بیت بود که همین دو عامل هم باعث شد که به عنوان یک نیروی برجسته در صف اول مدافعان حرم اهل بیت قرار گیرد.

 

وی افزود : حاج هادی از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده گردان مالک اشتر شهرستان شوشتر در جبهه حاظر بود که  در این مدت بیش از 9 بار مجروح شد و پس از پایان 8سال دفاع مقدس مهم ترین دغدغه و ناراحتی این شهید جا ماندن از همرزمانش در  مسیر شهادت بود.

 

حسن  کجباف با اشاره به فعالیت های شهید کجباف پس از جنگ تحمیلی گفت  : شهید کجباف پس از جنگ در بحث مسائل فرهنگی و مشکلات مردم شهرستان شوشتر و استان فعالیت داشتند,برای مثال در موضوع بیکاری جوانان با تلاش های خود توانستند مجوز احداث  دو کارخانه  را برای شهرستان  شوشتر  اخذ کنند  و به همراه تعدادی از همشهریان .و خیرین  توانستند بخشی از مشکلات ایتام و بی سرپرستان را برطرف کنند.

 

برادر شهید کجباف در مورد  نحوه حضور این شهید در جبهه مبارزه با تکفیری ها تصریح کرد : وقتی موضوع جنگ  در سوریه و عراق پیش آمد و مقام معظم رهبری فرمان دفاع از حرم اهل بیت را دادند شهید کجباف برای دفاع از حرمین  به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و در انتفاضه عراق شرکت کردند.

وی اضافه کرد : شهید کجباف  پس از مبارزه با داعش در عراق در صف اول  مبارزه با صهیونیسم در کشور سوریه حاظر شد  و  نقش بسزایی در تشکیل بسیج مردمی برای مبارزه علیه دشمنان تکفیری داشت .

 

هاجی کجباف در رابطه با نحوه شناسایی شهید کجباف پس از شهادتش گفت : حاج هادی هنگام  اعزام به عملیات ها هیچ مدرک شناسائی همراه خود نمی بردند اما متاسفانه وقتی خبر شهادتش در شبکه های مجازی منتشر شد مردم بخاطر لطفی که به این شهید داشتند عکس های مختلفی را از این شهید  در فضای مجازی منتشر کردند و دشمنان تکفیری از طریق همین تصاویر وی را شناسائی کردند.

 

وی افزود : پیکر مطهر این شهید هم اکنون در اختیار تکفیری هاست و آنها  ادعا کرده اند در قبال آزادی  اسیرانشان  و پرداخت یک و نیم میلیون دلار حاظرند پیکر شهید کجباف و هلیساوی را معاوضه کنند.

حسن کجباف برادر شهید هادی کجباف تاکید کرد : ما به عنوان خانواده این شهید به هیچ عنوان راضی نیستیم که چنین پولی به تکفیری ها داده شود  تا  علیه شیعیان و مسلمین از آن استفاده کنند.