1403/08/01 13:00


65
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:26
با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر( عج)خوزستان
به گزارش آسماری نیوز نشست روشنگری با موضوع جنگ نرم با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان سردارمعین پور در سالن اجتماعات شهید رجایی امورتربیتی شهرستان برگزار شد.

 آسماری نیوز

به گزارش آسماری نیوز نشست روشنگری با موضوع جنگ نرم با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان سردار محمود معین پور در سالن  اجتماعات شهید رجایی امورتربیتی شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور اقشار مختلف مردم  برگزار شد سردار معین پور به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی با اشاره به راه شهدا و اهمیت ادامه راه آنان افزود: شهدا درهشت سال دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کردند و اکنون ما هستیم که باید راه و پیام شهدایی همچون بهنام محمدی ها را  که هیهات من الذله عاشورا گره خورده بود در دست بگیریم و حرکت کنیم.

سردا رمعین پور اظهارداشت : مردم ایران مردمی فهیم و با عزت هستند که در طول تاریخ همیشه با عزت و سربلند بوده اند و هرگز  توهین و ذلت را از هیچ احدی  نخواهند پذیرفت ,برای ما سخت است که افراد انسان نمایی مثل رییس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی به ما توهینی بکنند و مسئولین ما ساکت بمانند بلکه باید به انها جواب دندان شکنی داده شود که اگر این کار را نکنند  مردم  ساکت نخواهند نشست و جوابی دندان شکن به آنها خواهند داد . 

 

سردارمعین پور خاطر نشان کرد :  تنها راه عزت و سربلندی ملت ایران استقامت است ,همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس با آن همه  سختی ها و مشکلات توانستیم با مقاومت سربلند و پیروز باشیم امروز هم نسل دوم و سوم انقلاب  می توانند با مقاومت و استقامت کارها را انجام دهند .

وی عنوان داشت :دشمنان میخواهند نهضت امام خمینی(ره) را از ما بگیرند و تا زمانی که در این راه بمانیم  دست از سر ملت ما  بر نخواهند داشت.به گفته حضرت امام(ره) رابطه ما با امریکا مثل رابطه گرگ و میش است زیرا استکبار جهانی خوی درندگی و اسلام ستیزی دارد  و علتش این است که  از مردم مومن ما سیلی خورده و در دنیا تحقیر شده است.

سردار معین پور در رابطه با مذاکرات اخیر هسته ای اظهار داشت :مقام  معظم رهبری فرمودند که مذاکره بکنید و در تمام مراحل هم از تیم مذاکره کننده محکم پشتیبانی کردند و موضع ما نیز در سپاه و بسیج حمایت از دولت است  اما باید اگاه باشیم و بصیرت داشته باشیم که به هر قیمتی مذاکره نکنیم گرچه دشمن در تلاش است با عنوان کردن موضوع موشک های بالستیک گام به گام جلو بیاید و دست ما را خالی بکند تا سر میز مذاکره چیزی نداشته باشیم اما یکی از خط قرمزهای ما سیستم های  دفاعی کشور است که این سیستم ها کاملا بومی بوده  و توسط متخصصین داخلی طراحی شده اند .

در ادامه این نشست سردار معین پور با اشاره به حربه های دشمن افزودند : دشمن حربه جدیدی را در ماهواره ها و اینترنت  بر علیه حجاب و عفاف اغاز کرده  که  رییس جمهور امریکا نیز گفته است که ما در مورد ایران همه چیز را تحریم میکنیم جز اینترنت و ماهواره ,وقتی صحبت از جنگ نرم میکنیم فقط در لفظ نیست بلکه  یک جنگ تمام عیار است بر علیه خانواده های ما که از سطوح پایین مانند مدارس ,دانشگاه ها  شروع می شود و ما باید دقت کنیم تا ذهن جوانانمان  را  از نفوذ دشمن محافظت کنیم زیرا هدفی که دشمن در جنگ نرم دنبال میکند تسخیر ذهن ها و باور ها است.

وی تصریح کرد : در زمینه کار فرهنگی اگر جوان  یا فرزند ما شکل ظاهرش تغییر میکند نباید او را دفع کنیم بلکه باید سعی بر جذب او داشته باشیم و با کار فرهنگی  برای اصلاح او تلاش کنیم  که  اگر  کار فرهنگی را درست انجام دهیم  قطعا نتیجه و تاثیرش را خواهد گذاشت.

 در پایان این نشست سردار معین پور خاطر نشان کرد : مهمرین هدف بسیج تحقق جامعه اسلامی است  و این هدف به نتیجه نمی رسد مگر از راه دلی ,کار معنوی  و محبت  و همچنین باید مواظب باشیم تا راهمان را گم نکنیم و درود خدا بر کسانی که در راه حضرت امام(ره) ایستادند و خواهند ایستاد .