1403/08/01 12:50


69
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:27
قطع برق 7ساعته در هشت بنگله
شب گذشته بر اثر بر خورد یک دستگاه تریلی شهرداری با تیر برق فشاری قوی که در وسط جاده هشت بنگله قرار داشت موجب شد تا بیش از 2000 هزار خانواراز ساعت 22/30 شب تا 5/30 صبح را در گرما بدون برق سر کنند.
 آسماری نیوز
 
 شب گذشته بر اثر بر خورد یک دستگاه تریلی شهرداری  با تیر برق فشاری قوی که در وسط جاده هشت بنگله قرار داشت موجب شد تا بیش از 2000 هزار خانواراز ساعت 22/30 شب تا 5/30 صبح را در گرما بدون برق سر کنند.
 

به گزارش آسماری نیوز : شب گذشته ساعت 22/30 در منطقه هشت بنگله سه راهی اسکاچ  تریلی شهر داری هنگام دور  زدن در خیابان با بر خورد با تیر برق فشار قوی که بعد از  تعریض کردن خیابان توسط شهرداری  در وسط جاده قرار گرفته بود بر خورد کند . در این حادثه که خوشبختانه  تلفات جانی نداشت برق بیش از 2000 هزار خانوار را به مدت 7 ساعت  قطع کرد.

این در حالی است که این پایه برق فشار قوی نزدیک چندین ماه است که در وسط جاده اصلی قرار  گرفته و سازمان برق نیز جابجایی آن را به عهده  نمی گیردو مدعی است که هزینه جابجایی این پایه برق را طبق قانون شهر داری باید به حساب سازمان برق  واریز کند تا این جابجایی را انجام  دهد از طرفی هم شهر داری زیر بار هزینه جابجایی ها نمی رود و این امر را به عهده ی سازمان برق می داند .

حال این سوال پیش می اید که اگر این پایه برق فشار قوی در هنگام سقوط به وسط خیابان  خدای نکرده با عابر پیاده بر خورد می کرد و باعث تلفات جانی می شد  شهر داری یا سازمان برق مسئول این حادثه بود ؟

از آنجایی که تریلی شهرداری باعث این حادثه شده بود و افراد زیادی شاهد بروز این حادثه بودند برخی از افراد منتصب به کارمندان شهرداری و راننده تریلی اصرار براین داشتند که پایه برق خود به خود بر روی تریلی سقوط کرده و خواستار این بودند که رییس اتفاقات سازمان برق که در محل حادثه حضور داشت علت حادثه را سقوط تیر  برق برروی تریلی اعلام کند تا شهرداری که مالک تریلی  بود از پرداخت هزینه جریمه این حادثه معاف شود .

از طرفی هم باید ابراز خوشحالی کرد که این حادثه باعث شد تا این تیر برق بلاخره جابه جا شود و از سر راه مردم برداشته شود.تیر برقی که می توانست بدون رخ دادن چنین حادثه ای وبا هزینه کمترو بدون سلب آسایش مردم جابه جا شود نهایتا شبانه جابه جا شد.
حفر گودال برای نصب تیر برق جدید