زمانی که اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان وعده موافقت وزیر با خرید امتیاز فولاد نوین اهواز را برای نفت مسجدسلیمان می داد تصور نمی کرد که این خرید بزرگ مشتریانی از جنس خودش داشته باشد.
زمانی که اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان وعده موافقت وزیر با خرید امتیاز فولاد نوین اهواز را برای نفت مسجدسلیمان می داد تصور نمی کرد که این خرید بزرگ مشتریانی از جنس خودش داشته باشد.
فقط چند روز از خوشحالی مسجدسلیمانی ها به خاطر اظهارات نماینده شهرشان نگذشته بود که سیدخلف موسوی شهردار اهواز که همه قرائن از کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس آتی حکایت می کند هدایت الله ممبینی داورنام آشنای خوزستانی و عضو شورای شهر اهواز را نماینده شهرداری اهواز برای خرید امتیاز فولاد نوین اهواز خواند.
ممبینی نیز بلافاصله در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ خریدار خوزستانی برای فولاد نوین وجود ندارد و مطالب مطرح شده در خصوص خرید امتیاز این تیم برای نفت مسجدسلیمان تبلیغاتی است و شهرداری اهواز فقط برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان در این میدان گام نهاده است.
ماجرا به همین جا ختم نمی شود چرا که روز گذشته یکی از رسانه های محلی با انتشار مطلبی از پیگیری سیدشریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی برای خرید امتیاز لیگ برتری فولادنوین اهواز به سود استقلال اهواز پرده برداشت.
ورود سیدشریف به این ماجرا قدری معادله اقبال سیاسیون به خرید فولاد نوین را پیچیده کرد چرا که حالا سه ضلع قدرتمند یک مثلث هر کدام جهت تحقق وعده های داده شده می بایست از رقبای چغر خود پیشی بگیرد.
اینکه اساسا ورود اینچنینی نمایندگان مجلس به موضوع خرید امتیاز یک تیم ورزشی چقدر می تواند درست باشد فعلا مورد بحث نیست لکن مساله ای که می تواند در حال حاضر جذابیت های خاص خود را داشته باشد این است که رقابت بر سر خرید امتیاز فولاد نوین نهایتا به پیروزی کدامیک از نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم می انجامد.
رقابتی که می تواند پیش از انتخابات مجلس به جدال بزرگ بین نامزدها لقب گیرد و در ریزش و رویش آراء این کاندیداها موثر باشد.
پی نوشت:
خدا آخر و عاقبت فولادنوین را بخیر کند!
رهیاب