1403/08/01 13:04


70
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:27
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی حکمی آقای دکتر محمدرضا نژادسلامی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان معرفی و برای ایشان حکم انتصاب صادر نمود.

 آسماری نیوز 

 دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی حکمی آقای دکتر محمدرضا نژادسلامی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان معرفی و برای ایشان حکم انتصاب صادر نمود. در این حکم خطاب به دکتر نژادسلامی آمده است:

با توجه به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالي به موجب اين ابلاغ، با حفظ پست سازماني به عنوان «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجد سلیمان» منصوب مي شويد تا برابر شرح وظايف و رعايت جوانب شرعي، اخلاقی و قانوني اقدام فرمائيد. اميد است با اتکال به ذات اقدس الهی، مدنظر قرار دادن سیاست ها، اهداف وزارت متبوع و دانشگاه با بهره گیری موثر از همه منابع بویژه کارکنان شریف آن شهرستان در کلیه امور بتوانید با همه توان و کوشش خود در جهت ارتقاء کیفیت امور بهداشتی ، درمانی ، تقویت پاسخگویی و بسط عدالت در حوزه سلامت گام بردارید. امید است در چنین شرایطی کارایی، اثر بخشی و ارتقاء شاخص های مورد نظر در حوزه تحت مسئولیت جنابعالی بطور روزافزون ارتقاء یابد.توفیق حضرتعالی در دستیابی به وظایف محوله و اهداف دولت تدبیر و امید را از درگاه ایزد منان خواستارم.

لازم به ذکر است دکترمحمدرضا نژادسلامی متخصص مغز و اعصاب و پزشک شاغل در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان می باشد.

گفتنی است پیش از این دکتر امید ربانی فر عهده دار این مسئولیت بوده است.