1403/08/01 15:03


747
تاریخ انتشار: 1394/03/31 16:46
انتقاد میداودی از عدم دعوت به تیم ملی
مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد دعوت نشدن به تیم ملی گفت: نمی‌دانم چه شرایطی به‌وجود آمده که بسیاری از بازیکنان آماده لیگ برتر دعوت نشده‌اند و بازیکنانی در تیم ملی هستند که تیم آنها جزو 10 تیم اول لیگ نبوده است.

میلاد میداودی در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه با تیم منتخب فوتبال ایذه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با اشاره به وضعیت خود برای لیگ آینده اظهار کرد: یک فصل دیگر با تیم سایپا قرارداد دارم و برای مشخص شدن ادامه حضور خود، منتظر هستم تا تکلیف مجید جلالی به‌عنوان سرمربی مشخص شود.

وی در راستای عملکرد تیمی خود در سال گذشته گفت: در فصل گذشته مدیرعامل تیم در نیم‌فصل عوض شد و شرایط کاملا تغییر کرد و باعث بهتر شدن شرایط تیم نیز شد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه هیچ پیشنهادی از استقلال تهران ندارم، خاطرنشان کرد: علاقه هواداران تیم استقلال نسبت به من لطف و بزرگی آنها را نشان می‌دهد و امیدوارم روزی با بازگشت به تیم محبوبم بتوانم پاسخ محبت آنها را بدهم.

میداودی در مورد دعوت نشدن به تیم ملی گفت: نمی‌دانم چه شرایطی در تیم ملی به‌وجود آمده که بسیاری از بازیکنان آماده لیگ برتر دعوت نشده‌اند و بازیکنانی در تیم ملی هستند که تیم آنها جزو 10 تیم اول لیگ نبوده و در بازی‌های ملی به میدان می‌روند.

وی در پایان، با اشاره به اینکه ایمان مبعلی باید به تیم ملی دعوت می‌شد افزود: باید دید چه کسانی عامل این اتفاقات در فوتبال هستند و امیدوارم شرایط تغییر کند و من به همراه ایمان مبعلی به تیم ملی برگردیم.