1403/06/29 05:54


78
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:27
باحضور سرمربی جدید
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تمرینات خود رابرای حضور در فصل چهاردهم لیگ برتر با حضور سرمربی جدیدش درمسجدسلیمان آغاز کرد.

آسماری نیوز

 تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران زیر نظر کادر فنی و سر مربی جدیدش عبدالمجید باقری نیا آغاز شد.

به گزارش آسماری نیوز محمد نظری, مهندس بابادی وند و همچنین آقایان باقری نیا وفرشاد بختیاری زاده و سامی جمالی در استادیوم شهید بهنام محمدی حضور یافتند و با همراهی مجتبی حیدری مسئول اداره خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از عملکرد و پیشرفت ورزشگاه بازدید کردند.

در ادامه  جلسه ایی در استادیوم آغاز شد و مهندس نظری رسما آقای مجید باقری نیا را به عنوان سرمربی نفت معرفی نمودند واز همه هواداران خواستار حمایت و پشتیبانی از تیم محبوبشان شدند.

مجید باقری نیا با تشکر از هوادارانی که بر سر تمرین حضور یافته بودند تصریح کرد:ما زمان زیادی تا برگزاری بازی ها نداریم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی احساسات این مردم شریف و پرشور  باشم. وی راه موفقیت را همکاری گروهی و همدلی و پرهیز از حاشیه و  انجام کاری در خورشان و شخصیت مردم مسجدسلیمان دانست.

به گزارش آسماری نیوز تمرینات تیم نفت به مدت 4روزو با حضور تعدادی از بازیکنان فصل قبل که با صلاحدید آقای باقری نیا برای فصل جدید انتخاب شده اند به علت انجام تعمیرات استادیوم شهید بهنام محمدی در زمین منطقه نفتون برگزار می شود و سپس بازیکنان و کادر فنی به اردوی10روزه  جهت آماده سازی خواهند رفت و گفته می شود بازیکنان جدید در این اردو به تیم اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است که مراحل آماده سازی استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برای میزبانی در لیگ برتر به صورت سه شیفت و بدون وقفه  در حال انجام است.

عکاس:مهدی بارانی شیخ رباط