1403/06/29 04:49


80
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:27
وضعیت نابسامان تیم نفت
در حالی که حدود یکماه به آغاز مسابقات لیگ برتر مانده است میلاد سلیمان فلاح تنها خرید تیم نفت است که با قراردادی یکساله به نفت مسجد سلیمان پیوست.

 در حالی که حدود یکماه به آغاز مسابقات لیگ برتر مانده است  میلاد سلیمان فلاح تنها خرید تیم نفت است که با قراردادی یکساله به نفت مسجد سلیمان پیوست.

به گزارش آسماری نیوز میلاد سلیمان فلاح پس از سه فصل حضور در صبای قم و با پایان قراردادش با قرار دادی یکساله به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیوست.

عبدالمجید باقری نیا سرمربی تیم نفت با اعلام این خبر به خبرنگار آسماری نیوز گفت :در حال حاظر فقط با میلاد سلیمان فلاح قرار داد امضا کرده ایم و تنها این بازیکن به صورت رسمی به تیم نفت پیوسته است.

این مهاجم 27ساله بهترین سال حضورش در صبا، لیگ دوازدهم بود که چهار گل و یک پاس گل برای تیمش به ثمر رساند و در هفته سوم آن فصل، گل دوم تیمش را مقابل پرسپولیس تهران را در ورزشگاه آزادی وارد دروازه کرد.

لازم به ذکر است در حالی که حدود یکماه به آغاز مسابقات لیگ برتر مانده است  و پس از دو هفته  برگزاری تمرین علاوه بر اینکه تاکنون قرار داد هیچ یک از بازیکنان فصل گذشته تمدید نشده  دو بازیکن نیز از تیم خارج شده اند و تا به امروز میلاد سلیمان فلاح  تنهاخرید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از شروع فصل نقل و انتقالات می باشد و هواداران تیم نفت نسبت به این عملکرد کادر فنی معترض می باشند.

این در حالیست که اکثر هواداران تیم نفت پس از پایان لیگ یک خواستار ماندن بهروز مکوندی سرمربی بومی در تیم نفت بودند و در حالی که مدیرعامل تیم نفت هم قول ماندن مکوندی را در تیم داده بود ولی اکنون هیچ نامی  از این مربی با اخلاق که تیم نفت را در بدترین شرایط فصل گذشته توانست مقتدرانه به لیگ برتر بیاورد در کادر فنی به چشم نمی خورد..