1403/08/01 13:05


890
تاریخ انتشار: 1394/05/01 14:04
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
حافظی گفت: برخلاف تمام تیم ها نفت مسجدسلیمان زمان را از دست داده است اما ما تلاش می کنیم با کار بیشتر وانتخاب بازیکنان مد نظر تیمی خوب را روانه مسابقات کنیم.

به گزارش آسماری نیوز فرزاد حافظی در گفتگو با  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن رد شایعات استعفایش و جایگزینی کورش موسوی گفت: با مذاکراتی که با مسئولین نفت از جمله مهندس پیرامون  ومهندس نظری داشتم بنده به عنوان سرمربی تفت مسجدسلیمان انتخاب و از عصر امروز تمرینات مان را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز خواهیم کرد.

 حافظی با بیان این که طی روز گذشته شایعاتی در ارتباط با استعفای ایشان و انتخاب موسوی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در فضای مجازی منتشر شده است که قویاً آن را تکذیب می کنم.

وی گفت: برخلاف تمام تیم ها نفت مسجدسلیمان زمان را از دست داده است اما ما تلاش می کنیم با کار بیشتر وانتخاب بازیکنان مد نظر تیمی خوب را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ خبرنگار که از او در ارتباط با کادر فنی تیم پرسیده بود اظهار داشت: سعی می کنم تا روز شنبه کادر فنی و مربیان تیم را معرفی کنم وی گفت: قطعا در کادر مربیگری ما چند مسجدسلیمانی حضور خواهد داشت. ایشان در درارتباط با بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند گفت: بازیکنان زیر ۲۳ سال ما که قرارداد سه ساله دارند و با ما خواهند ماند از بازیکنان بزرگسال فصل گذشته نیز چند بازیکن در تیم فصل آینده حضور خواهند داشت. حافظی در پایان سخنان خود ضمن دعوت همه مردم و هواداران نفت از آنان خواست که با حمایت های خود نفت فرزندانشان را در تیم نفت حمایت کنند ما هم قول می دهیم از هیچ کوششی برای سربلندی نام مسجدسلیمان دریغ نکنیم.