1403/06/29 05:32


90
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:28
اولین بازی تدارکاتی نفت مسجد سلیمان
به گزارش اسماری نیوز : تیم نفت مسجد سلیمان عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم منتخب استان لرستان رفت, در پایان این بازی که در بروجرد بر گزار شد تیم نفت توانست با نتیجه 3بر1 به برتری برسد.

آسماری نیوز 

 تیم نفت مسجد سلیمان عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی  به مصاف تیم منتخب استان لرستان رفت, در پایان این بازی که در بروجرد بر گزار شد  تیم نفت توانست با نتیجه 3بر1 به برتری  برسد.

به گزارش اسماری نیوز عبدالمجید باقری نیا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری آسماری نیوز اظهار داشت : تیم نفت هم اکنون در بروجرد در اردو به سر می برد  ودر  دیدار تدارکاتی با تیم منتخب لرستان بر گزار کردیم توانستیم  با نتیجه 3 بر 1 به  پیروزی برسیم.

باقری نیا در خصوص نگرانی  برخی هواداران در خصوص جذب بازیکن  گفت : هوادارن  نگران جذب بازیکن برای تیم نباشند ما به همراه کادر فنی در حال آنالیز و تست گیری از بازیکنان دعوتی به اردوی تیم هستیم  تا بتوانیم بهترین بازیکنان را برای تیم جذب کنیم  و به دنبال جذب بازیکن اسمی که سن بازی انها گذشته نیستیم بلکه به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم .

 

وی همچنین اظهار داشت: در چند روز آینده  دو بازیکن جدید  به لیست نهایی اضافه می شود و با یک بازیکن افریقایی هم  در حال رایزنی با مدیر برنامه هایش هستیم تا با دیدن  فیلم های بازی او در صورت تایید از وی برای شرکت در تمرینات دعوت کنیم .

وی در ادامه گفت : شرایط آب  و هوایی استان به گونه ایی است که اکثر بازیکنان به دلیل گرمی هوا حاضر به حضور در تیم های خوزستانی نیستند وبیشتر مایل به حضور در تیم های تهران,اصفهان,مشهد و تبریز هستند و ما هم بیشتر به دنبال جذب بازیکن بومی  استان هستیم که 5 بازیکن مسجد سلیمانی و 6 بازیکن از دیگر شهر های استان جذب خواهیم کرد .

 

باقری نیا در پایان گفت : همراه با کادر فنی آقایان  فرزاد حافظی ( کمک مربی ) ، فرشاد بختیاری زاده ( مربی دروازه بان ها ) ,حمید جمالی پور ( مربی بدنساز ) در حال آماده سازی تیم هستیم تا در اولین حضور در لیگ برتر قدرت مند ظاهر شویم  .