1403/06/30 02:33


138
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
فرمانده سپاه مسجدسلیمان :
سرهنگ علی جوانی فرماندهی سپاه ناحیه مسجدسلیمان صبح امروز نشستی صمیمانه با اعضای انجمن خبرنگاران مسجدسلیمان برگزار نموند.

به گزارش آسماری نیوز سرهنگ علی جوانی فرماندهی سپاه ناحیه مسجدسلیمان صبح امروز نشستی صمیمانه با اعضای انجمن خبرنگاران مسجدسلیمان برگزار نموند.

جوانی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری  شغلی ارزشی و تبلیغی است که می تواند فرهنگ دینی و مذهبی یک جامعه را تحت تاثر قرار دهد و در واقع یکی از سخت ترین مشاغل و در عین حال شغلی خطرناک از لحاظ ظرافت کاری است که باید با درایت زیاد انجام شود.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه افزود: به جرات می توان گفت تنها کسی که حقانیت مردم مظلوم غزه را نشان می دهد جمهوری اسلامی است و شما خبرنگاران می توانید صدای این مردم مظلوم باشید.

وی افزود: شما می توانید در جهت اجرا و معرفی هرچه بهتر برنامه های فرهنگی بسیج همراه ما باشید و امیدوارم این نشست نقطه اتحادی بین ما باشد و بتوانیم از نظرات شما در اجرای برنامه ها یمان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در آینده نزدیک بهره ببریم.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان تاکید کرد: با توجه به شعار سال انتظار داریم مشکلات و کمبودهای شهرمان را پیگیری کنید و به شناسایی ظرفیت های منطقه در جهت رشد و توسعه شهرستان بپردازید.

 

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در مسجدسلیمان افزود: در مبارزه با ماهواره نگاهمان فرهنگی است و سعی بر آگاه سازی مردم جامعه در رابطه با معضلات اجتماعی و خانوادگی ماهواره  داریم.